ویکی‌تجربهجستجو
آرتین گیم
تجربهٔ کاری

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در آرتین گیم — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· برنامه نویس

جای پیشرفت خیلی خوبی داره ، به شرطی که تازه کار نباشید و با اصول برنامه نویسی بصورت آکادمیک آشنا باشید مدیریت انعطاف خوبی داره و به پرسنل بها میده نکته خیلی مهم اینه که تو بازار بین المللی کار میکنن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

آرتین گیم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار
۲.۰
مهندس نرم افزار

در واقع شرکتی وجود نداره، حدود 1 الی حداکثر 3 کارمند مشغول بکارند و در توسعه بازی های کژوال برای شرکت های خارجی کار میکنند. اگر تخصص داشته باشید حقوق مناسبی میدن البته بدون مزایا اگر کارآموز/نوآموز هستید اصلا توصیه نمیکنم وارد سیستمون بشید چون نحوه مدیریت تیم به شکلیه که فرصت یادگیری از افراد حرفه ای تر ندارید امنیت شغلی وجود ندارد، اما شرکت تا جایی که بتونه کسب درآمد کنه به مسیرش ادامه میده