System Admin
تجربهٔ کاری System Admin در آریا همراه سامانه — امتیاز ۳.۰ از ۵ (مرداد ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۳۹۹).
این شرکت با وجود داشتن برند بسیار معتبر در بازار ایران و برخلاف داشتن پروژه های بسیار بزرگ ولیکن دقیقا مانند سایر شرکت های خصولتی (خصوصی-دولتی) دارای حقوق پایین برای افراد متخصص و حقوق های عجیب و غریب برای برخی افراد و مدیریت ها می باشد. همچنین مدیریت در این شرکت در طول زمان و با وجود تغییر مدیرعامل و اعضای هیت مدیره و ادعای استفاده از استاندارد های مدیریتی نظیر PMBOK به صورت هیئتی بوده و در بین شرکت های رتبه ی یک در شورای فناوری اطلاعات واقعا از نظر مدیریت فنی و بازرگانی در سطح پایین تری قرار دارد. امکان پیشرفت در این شرکت تنها در صورت وجود رانت امکان پذیراست و برای افراد متخصص جای رشد و ترقی وجود ندارد. همچنین تبعیض در بین افراد و واحد ها به شدت به چشم می خورد لازم به ذکر است این شرکت در سال های اول تاسیس و به دلیل درآمد فرآوان و داشتن پروژه های بزرگ، با پرداخت منظم و مالغ بالا محیط خوبی و جذابی به نظر می آمده ولیکن به تدریج و با حذف مزایا و عدم افزایش حقوق مناسب طی سالیان متمادی تبدیل به یک محیط نامناسب برای افراد متخصص و یک محیط متوسط برای نیروهای متوسط ولیکن محیطی مناسب برای نیرو های تازه کار گردیده است.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
در کل رنج حقوقی که شرکت پرداخت میکرد پایین تر از بازار بود ولی مزیتی که داشت پرداخت به موقع حقوق بود که از دو سال پیش به دلیل مشکلات مالی حتی حقوق کارکنان کمی هم که براش مونده رو نمیتونه سر موقع پرداخت کنه. و این نکته هم لازم به ذکر که در سال 1401 هنوز کارمندانی از سال 97 تا به الان وجود دارن که شرکت باهاشون تسویه نکرده و هر سری با بهانه هایی مثل این که پول پروژه فلان بگیریم پولتون میدیم و... کارمند های سابق سر کار میذارن. انقدر شرکت متزلزل شده که چند بار کل تیم مدیریتی توی یک سال تغییر کرده. اگر دنبال شرکت مناسب برای کار میگردید بهتره که بیخیال این شرکت بشید چون تقریبا به گل نشسته و توانایی پرداخت به کارمند های حال حاضر اش رو هم به سختی داره. و اگر داخل شرکت هستید و از شرکت میخواید بیرون بیاین حتما یادتون باشه که فقط با شکایت از شرکت که به پولتون میرسید.
سلام خدمت دوستان شرکت اریا همراه بر خلاف نام برند و اندازه شرکت از نظر مدیریت و امنیت شغلی مخصوصا با تغییرات در مدیریت مجموعه بسیار تضعیف شده به عنوان مثال در سالهای گذشته حقوق و همیشه به موقع در ابتدای هر ماه پرداخت میشد اما اکنون با یک ماه و گاهی بیشتر از یک ماه پرداخت میشود هر شش ماه پاداش پرداخت میشد که الان حذف شده، امنیت شغلی عملا با تغییرات ساختاری و مدیریتی در شرکت به پایین ترین حد خود رسیده و شرکت کاملا محیط باند بازی و رانتی تبدیل شده، نرخ خروج و استعفای نیروهای خبره باعث افول شرکت به لحلاظ فنی شده است، مدت قرارداد از یکساله به سه ماهه تغییر کرده و در مجموع گول ظاهر شرکت رو نخورید که بعد از ورود متوجه به هم ریختگی و نبود امنیت شغلی و پیشرفت شغلی و فامیل بازی ها میشوید و با روح و روانتون بازی میشه من به شخصه اصلا توصیه نمیکنم مگر تغییرات اساسی و بنیادی مدیریتی اتفاق بیفته که اون رو هم بعید میدونم به این زودیا معجزه ای رخ بده. با سپاس از سایت خوب و مفیدتون