تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در آسو — امتیاز ۱.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۷ تا مهر ۱۳۹۸).
مشکلات انقدر زیاده که نمیدونم از کدوم قسمت شروع به توضیح بکنم. این شرکت اصلا گزینه ی خوبی برای کار نیست با توجه به تجربه ای که داشتم تو این شرکت و با نفرات قبلی که صحبت کردم واقعا نفرت دارم از این شرکت. کلن با دروغ و وعده های الکی شرکت رو جلو میبرن. هیچ منبع درآمدی ندارن و نیروی کار میگیرن یه مدت کار میکنه کار رو میبره جلو پولشو نمیدن میرن سراغ نفر بعدی. پرونده های دادگاهی دارن سر حقوق ندادن. مدیر شرمت کم سن و سال و بی تجربه هستش. زمان کافی برای مطالعه و پیشرفت وجود نداره و همش باید کار بکنی. صبحانه و ناهار نداره گرافیست کار و یو آی کار ندارن کار ها مشخص نیست چی قراره باشه و خود شخص باید فکر بکنه در کل بگم هیچ مزایایی نداره. در آخر سر هم یه مدیر فنی کم دانش.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
ازسال 1396 تا کنون در این شرکت هستم اول هر ماه طبق قانون وزارت کار همه کارکنان حقوق خود را دریافت نموده اند بیمه کامل رد شده که از سایت تامین اجتماعی قابل پیگیری میباشد بعد از پیشرفت در زمینه فروش از حقوق ثابت به پورسانت تغییر پیدا کردم و از ماهی 20 تا 100 میلیون درآمد داشته ام تعداد زیادی نیرو آمدند ولی متاسفانه عدم آشنائی با کار داشتند یا انگیزه نداشتند و رفتند رقابت دربازار کار و مخصوصا بازار شبکه خیلی ناجوانمردانه هست حتی در مجموعه ما بی انگیزه کردن همدیگر جز رقابت حساب میشه که کاملا به خود شخص بستگی دارد در کل اینجا اگر تلاش کنی حقوق میگیری ولی اگر دنبال گذراندن وقت هستی حقوقی نسیبت نمیشود
نبود سرمایه گذار بزرگ نمایی و دور اندیشی های بزرگ عدم پرداخت های به موقع بیمه اجباری عدم پیشرفت شغلی و در صورت نیاز جایگزینی سریع شما عدم پرداخت به موقع حقوق نبود تجربه کافی مدیریتی ترجیحا برید یه شرکت بزرگ و یا کسب و کار خودتون رو داشته باشد
اگه میخوای وقتتو تلف کنی و حسرت بخوری که چرا وقت که با ارزش ترین داراییته رو انقد ساده حروم کردی برو این شرکت کار کن. انقدر کار کردن تو این شرکت مسخرست که هر ماه کلی نفر رو عوض میشه. فقط و فقط با دروغ و وعده و وعید میخوان کار پیش بره و کارمند براشون اهمیتی نداره فقط میخوان طرف یه مدت کار کنه و بعد که فهمید چه کلاهی رفته سرش و از این وضعیت داغون فرار کرد و رفت از شرکت، برن سراغ نفر بعدی. حقوقها هم که هر ماه با ترس و لرز میگرفتیم و زمان مشخصی نبود که کِی واریز بشه. سر حقوق پرداخت نکردنم که کلی پرونده دارن توی اداره کار. مدیریت هم که نگم براتون، به شدت جونیوره و همین باعث شده شرکت درجا بزنه هی. هیچ جای پیشرفتی وجود نداره و همش باید کار بکنی و اصلا وقتی برای آموزش و یادگیری وجود نداره. صبحانه و ناهار نداره، همین یه چایی هم به زور به ما میدادن. اتاق بازی نداره، تفریح نداره، حتی یه جشن سادم نمیگیرن. کلا جز کار کردن و پول نگرفتن هیچی نداره. همه تو شرکت حالشون بد بود و به زور تحما میکردن. در یک کلام دنبال کارمند مفتن که فقط کار رو ببره جلو.