ویکی‌تجربهجستجو
آهن آنلاین
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه UI/UX Designer

تجربهٔ کاری مصاحبه UI/UX Designer در آهن آنلاین — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه UI/UX Designer

میتونم بگم تنها مصاحبه بدی که تا به الان داشتم . آقایی که با من مصاحبه کردن بسیییییییار رفتار غیر حرفه ای داشتن و بیشتر من حس کردم در یک بازجوییی در کلانتری هستم . دانش کمی که تو فیلد من داشتن و نگاه‌های بد و زننده ایشون، باعث شد با عصابانیت و بغض اون شرکت رو ترک کنم و در وسط مصاحبه از اتاق بیرون بیام. با وجود اینکه قبل از مصاحبه حضوری سوالات اساسی از من پرسیده شد و بعد از تایید این موارد این مصاحبه انجام شد اگه احترام تو فیلد کاری اصلا براتون مهم نیست شاید این شرکت محل خوبی براتون باشه…

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

آهن آنلاین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

من برای کارشناس جذب و استخدام مصاحبه شدم مرحله اول که مصاحبه با کارشناس منابع انسانی بود یک ساعتی طول کشید با توجه به اینکه خودم هم منابع انسانی کار کرده بودن سوالات چالشی و بسیار خوب بودن و رفتار مصاحبه کننده با توجه به اینکه قصد جذب نیروی جایگزین به جای خودش داشت عالی بود مصاحبه دوم با مدیر منابع انسانی که ی خانم جوان و پر انرژی بودند بود .اون هم بسیار عالی بود و حتی حقوق خوبی هم با من بستند چون خیلی اشل حقوقی مناسب و رسیدگی های خوبی دارن.اما من متاسفانه پذیرفته نشدم چند روز بعد تماس گرفتم که نقاط ضعفم رو ازشون بپرسم بازم با ی برخورد مناسب گفتن از نظر فنی ضعفی ندیدیم فقط ی شخص برونگرا تر احتیاج داره سازمانمون با توجه به اینکه سن شرکت پایین هست بسیار حرفه ای برخورد کردن، محیط تمیز و خوب بود، رفتارها عالی ، کاملا سیستماتیک و منعطف بودن و به نظر جای مناسبی برای کار می اومد