ویکی‌تجربهجستجو
آژانس بازاریابی نوین
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

“از دور قشنگ، از درون بد!”

تجربهٔ کاری “از دور قشنگ، از درون بد!” در آژانس بازاریابی نوین — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· “از دور قشنگ، از درون بد!”

من در رسانه تجارت نوین بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۸ بوده.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

آژانس بازاریابی نوین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه جونیور لینوکس
۱.۰
مصاحبه جونیور لینوکس

اصلا این شرکت رو پیشنهاد نمیکنم چون مدیر یکی از بخش ها وقتی متوجه شد با یکی از اشناهای بنده در گذشته کدورتی داشتن روند مصاحبرو بکل تغییر داد‌.مصاحبه اچ ار خوب بود و مطابق چیزی که انتظار داشتم جلو رفت.