تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵
مصاحبه جونیور لینوکس
تجربهٔ کاری مصاحبه جونیور لینوکس در آژانس بازاریابی نوین — امتیاز ۱.۰ از ۵.
اصلا این شرکت رو پیشنهاد نمیکنم چون مدیر یکی از بخش ها وقتی متوجه شد با یکی از اشناهای بنده در گذشته کدورتی داشتن روند مصاحبرو بکل تغییر داد.مصاحبه اچ ار خوب بود و مطابق چیزی که انتظار داشتم جلو رفت.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“از دور قشنگ، از درون بد!”
“از دور قشنگ، از درون بد!”من در رسانه تجارت نوین بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۸ بوده.