مصاحبه کارشناس مهندسی صنایع
تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس مهندسی صنایع در آکادمی آیریک — امتیاز ۱.۰ از ۵.
اواخر خرداد ماه بود که با من از طرف خود شرکت سایپا تماس گرفتن و گفتن که مایلند رزومه من برای یکی از شرکتهای زیر مجموعه بفرستند. بعد از دو هفته از مرکز تحقیقات سایپا با من تماس گرفتن که همین امروز برای مصاحبه بیا! با اینکه مسیرم دور بود قبول کردم و رفتم. بعد از کلی فرم پر کردن با سرپرست بخش مصاحبه داشتم. مصاحبه خوبی بود و ایشون رفتار محترمانه ای داشتند و گفتند که از نظر ایشون من قبول هستم اما دو تا مصاحبه دیگه یکی با مدیر منابع انسانی و یکی هم با مدیر عامل دارم. بعد از مصاحبه اول در راه برگشت دوباره به من زنگ زدن که بیا و مصاحبه با مدیر منابع انسانی هم انجام بده! دوباره برگشتم تا مصاحبه دوم هم انجام بشه. مصاحبه دوم هم خوب بود و گفتن منتظر باش تا بگیم بیای برای مصاحبه مدیر عامل. اول شهریور بود که تماس گرفتن برای مصاحبه سوم و من رفتم. مصاحبه سوم هم خوب پیش رفت و من تقریبا اطمینان داشتم که قبول شدم. بعد از آخرین مصاحبه کلی منتظر موندم اما خبری نشد. تماس گرفتم. گفتن فعلا برای جذب نیرو به ما خبر ندادن!! الان هم که ۶ ماه گذشته هنوز خبری نیست. بعد از کلی مصاحبه و ۳ ماه گرفتن وقت من و منتظر گذاشتن جواب این بود!!!!! کاش اگه سازمان ها نیرو نیاز ندارن کارجو امیدوار و منتظر نذارن.