ویکی‌تجربهجستجو
آکاف
تجربهٔ کاری

فول استک

تجربهٔ کاری فول استک در آکاف — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· فول استک

مصاحبه توی سه مرحله انجام شد. اولش یه مصاحبه کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای داشتیم که سؤالاتش خیلی کلی بود. بعدش یه مصاحبه فنی برگزار شد که ازم خواستن چند تا کوئری و چند تا وب‌سرویس بنویسم. مرحله سوم قرار بود درباره قرارداد باشه که هنوز هیچ خبری در موردش به من ندادن. در کل اوکی بود همه چیز و سر ساعت برگزار شد ! مصاحبه دوم با خانم مهندسی بود که بسیار با حوصله بودند

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

آکاف
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

بدترین تجربه کاری که میتونید داشته باشید، توی همین شرکته. نه احترامی براتون قائل هستن و نه به قراردادهاشون پایبندن و در 99% مواقع شما بعد از کار حقوقی دریافت نمی‌کنید. و چون در ایران هم نیستن و ترکیه ساکن هستند و شما تماما دورکاری کار میکنید، دستتون به هیچ جا بند نیست برای پیگیری. بیکار بمونید بهتره تا توی این شرکت کار کنید🙌🏼

آکاف
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید
۵.۰
برنامه نویس اندروید

نسبت به بقیه شرکت های ایرانی تجربه خوبی بود ولی همیشه باگ ها و نکات ریز رابط کاربری رو به عنوان باگ تو جیرا میزدمد که باعث میشد به پروژه که مثلا تو سه ماه زدی تا چهار ماه بعدش فقط باگ گیری کنی و ریزه کاری هاشو جمع کنی‌ ، دیگه توان ادامه دادن نداشتم ولی کلا اوکی بود تجربه

آکاف
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس فرانت
۵.۰
برنامه نویس فرانت

به عنوان گرافیست همکاری خوبی با هم داشتیم و چندین پروژه داخلی و خارجی رو با هم کار کردیم و اسمم هم روی نمونه کار هاشون توی سایت آکاف منتشر کردن ، خروجی کارم اونجا بصورت صفحه ای محاسبه می شد و تایم شیت هم بصورت صفحه ای بررسی می شد ک اوکی بودم

آکاف
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Android Developer
۱.۰
Android Developer

بعد از شروع همکاری٬ یه پنل برای ثبت ساعت های کاری به من دادن ولی لایسنس اون پنل رو نخریده بودن و ۱۴ روزه بود من یه مدت کار کردم و ساعت هامم ثبت کردم ولی بعد از ۱ ماه همکاریشون رو با من قطع کردن و گفتن هیچ ساعتی ثبت نکردین و کاری نکردین و من اسکرین شات از ساعت های کاری اون روزام رو گرفته از برنامه گرفته بودن بهشون دادم ولی گفتن داخل برنامه هیچ ساعتی ثبت نشده در حالی که چون از ۱۴ روز گذشته بود٬ اون پنل اجازه دیدن ساعت های ثبت شده رو نمیداد و باید پلن پریمیوم خریداری میشد. و متاسفانه هزینه ۱ ماه کار کردن بنده رو ندادن و به دلیل قبول نکردن سرمایه گذارشون با بنده قطع ارتباط کردن. مزخرف ترین شرکتی که بود که تا بحال باهاشون همکاری داشتم چون هیچ برنامه کاری نداشتن و بلاتکلیف کار میکردن.

آکاف
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

این شرکت یه سیستمی داره که به هیچ کس حقوق نمیده: توی شرکت یه منشی وجود داره که باید هر 11 روز، یه اکانت جدید برای برنامه تایم داکتر که زمان کار برنامه نویس رو انداره میگیره، بسازه و اگر زمانش بگذره، برنامه دیگه ساعت های کاری رو نشون نمیده . برنامه نویس هم با اون برنامه ساعت های کاریش رو اندازه بگیره. اما این شرکت بعد چندروز کار به شخصی که منشی هست میگه تو اکانت تایم داکتر جدید رو نساختی و الان باید خسارت پرداخت کنی، برای همین بهت حقوق نمیدیم. به اون برنامه نویس هم میگن که ساعت های کاری تو توی برنامه ثبت نشده و بهت نمیتونیم حقوق بدیم. در نتیجه به هیچ کدوم حقوق نمیدن و فقط کلاهبرداری میکنن. مدام هم به‌این علت تعدیل نیرو میکنن و آگهی استخدام میزارن توی سایت های مختلف. از نظر رفتاری هم به شدت رفتار غیرحرفه ای با کارکنان دارن. بدترین تجربه کاری که میتونید داشته باشید، توی این شرکته

آکاف
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

من برا خودم فریلنسری کار میکردم تا اینکه اولین تجربه کاری حضوری من توی آکاف شروع شد و خیلی خوشحالم که اولین تجربه ام را اونجا داشتم. واقعا اونجا کار جدی هست :)) یک تیم تست سه لایه بعد از برنامه نویسی ما وجود داشت که همه باگ های احتمالی رو بیرون میکشید! باگ هایی که شاید خیلی جاها اصلا بهش باگ نمی گین تو ایران :)) با یک وسواس و حساسیتی به جزئیات توجه می شدو خوب من مدلم جوری بود که دوست داشتم کار خوب انجام بدم