ویکی‌تجربهجستجو
آینده کاوان کهکشان نرم افزار
تجربهٔ کاری۲۰ خرداد ۱۴۰۵

مدیر

تجربهٔ کاری مدیر در آینده کاوان کهکشان نرم افزار — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· مدیر

تجربه کاری من در این شرکت در مجموع با چالش‌هایی همراه بود که بخش قابل توجهی از آن‌ها به نحوه مدیریت در سطح سرپرستی برمی‌گشت. متأسفانه برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای مانند انتقال نادرست اطلاعات، عدم شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها و ایجاد فضای بی‌اعتمادی بین اعضای تیم، باعث کاهش هماهنگی و تمرکز کاری شده بود. این وضعیت به مرور زمان محیط کار را فرسایشی کرد و علاوه بر کاهش انگیزه، بر کیفیت انجام وظایف نیز تأثیر گذاشت و در نهایت ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

محیط سازمان واقعا سمی و بر مبنای کنترل دائمیه، برای توانمندی شما ارزشی قائل نیستن و چون عمدتا مدیرای کوتوله داره فقط سعی میکنن با کنترل بیش از حد بتونن فضا رو مدیریت کنند، منابع انسانی به ششدت ضعیفه و توی دوسال شش نفر رو استخدام کردن ولی همه اونا نهایتا استعفا دادن، تغییرای یهویی تو این شرکت زیاده یه دفعه تو یه شب کل مدیراش عوض میشن و تموم واحد ها بهم میریزن، برخلاف ظاهر به نظر نرمالش توی همه واحداش میبینی روابط خارج از عرف دارن و جوری که سعی میکنن کاورش کنن منزجر کنندس... اشتباه ما رو شما نکنید، اینو صادقانه میگم فریب ظاهر خوب شرکت رو نخورید، نه پرداختیش مطابق عرف بازار کاره و نه محیطش سالمه، دائم دوربین ها چک میشه و صداتون شنود میشه در حدی که ادم استرس میگیره بخواد با خانوادش صحبت کنه؛ نتیجه: کنترل دائمی فرسایشی،حقوق پایین، مدیرای بیمار و از همه بدتر مریض روانی و من اله توفیق

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

این شرکت بسیار منابع انسانی ضعیفی دارد که حتی نمیتونن یک مصاحبه رو ست کنن و اکثر رزومه ها هم یا رد میکنن یا در حالت بررسی شده نگه میدارن و یا تایید اولیه میزنند ولی تماس نمیگیرن و اصرار دارند که حتما زمانی که رزومه فرستادین ، مجددا در سایت داغونشون اطلاعاتتان رو پر کنید و همیشه هم اکثرا سایتشون پایین هست و وقتی بهشون متذکر میشی که سایتتون پایینه ،مصاحبه رو کنسل میکنن میگن هروقت سایت درست شد پر کنید بعد بیاید.دیگه منابع انسانی که اینقدر داغونه فکر کن داخل شرکت چخبره

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۲.۰

یکی از جدی‌ترین مشکلات این مجموعه برخلاف گذشته، مدیریت واحد فروش است. متأسفانه این بخش از ضعف مدیریتی، نبود برنامه‌ریزی مؤثر، تصمیمات غیرکارشناسی، عدم پاسخگویی و رفتارهای غیرحرفه‌ای رنج می‌برد. به نظر می‌رسد جایگاه‌های مدیریتی در این واحد لزوماً بر اساس شایستگی و توانایی‌های واقعی انتخاب نشده‌اند و همین موضوع تأثیر مستقیمی بر عملکرد مجموعه گذاشته است. عدم توانایی در هدایت تیم، نبود استراتژی مشخص، برخوردهای سلیقه‌ای و ضعف در ارتباطات حرفه‌ای باعث شده واحد فروش به‌جای آنکه موتور رشد شرکت باشد، به یکی از نقاط ضعف آن تبدیل شود. تا زمانی که نگاه حرفه‌ای‌تری به مدیریت این بخش وجود نداشته باشد، بعید است تغییر محسوسی در عملکرد آن مشاهده شود.

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه استخدام
۱.۰
مصاحبه استخدام

مدیر فروش مجموعه با بنده مصاحبه کردن رفتار بسیار زشت تند و زننده بسیار کودکانه و بچگانه از ابتدا حمله کرد سمت بنده اصلا درکی نسبت به این ندارن که ممکنه مصاحبه قبلی شخص طول بکشه ترافیک باشه یا اتفاقی افتاده باشه و دیر برسی به مجموعه ای کن بنده ۳۰ دقیقه دیر کردم من رو ۱ ساعت منتظر گذاشتن وقتی وارد میشن اصلا اعتقاد ندارن باید احترام مخاطب رو حفظ کنن و سلام کنن حال و احوال کنن طلبکارانه حمله میکنن سمتت کلا طلبکار هستن برای ایشون دربون شرکت ارزش بیشتری داره حقوق دربون ۴۰ میلیون حقوق کارشناس فروش ۲۵ تومن با افتخار میگن دربون مجموعه ۴۰ میگیره تو ۲۵ این اقا حس کنه شما توانمند هستی تو بخش فروش و تجربه داری ‌وکار رو بلدی و توانمندی فقط و فقط قصد تخریبت رو داره و فقط توهین امیز حرف میزنه و میخواد عصبیت کنه هرچی بگم کم گفتم هرچی دورتر از این مجموعه باشین اعصاب راحت تری داری تحمل ۱ساعت ایشون غیر ممکن بود چه برسه برای کار

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۲.۰
کارمند

تورو قرآن اون دوربین چک کردن رو بزارید کنار، ما دشمنتون نیستیم :( ما به خدا کارمنداتونیم. اذیتمون نکنید. سمی نکنید محیط رو. مدیریت راه داره، چاه داره هر کسی دسترسی داره کلش تو دوربیناس بکنید بندازید دور ما و خودتون رو راحت کنید .

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۲.۰
کارمند

شرکت آیکن مزایایی رو در صفحه استخدامش گذاشته که بهتره برای شما که میخوای استخدام شی و اینجارو داری میخونی با جزییات مواردش رو شرح بدم : 1.بیمه تکمیلی : نصفش رو شرکت میده و نصفش رو شما باید بدی. 2.پزشک سازمانی : ما ندیدیم، شاید منظورشون اون آزمایش هاییه که هر سال پولش رو بیمه تکمیلی میده و میان شرکت از همه میگیرن.(با این حال دستشون درد نکنه) 3.فضای استراحت: یه اتاق با دو تا مبل تخت خواب شو داره که فقط برای خانم ها (با هماهنگی قبلی) قابل استفاده است و اونم معمولا مدیران توش جلسه برگذار میکنن یا دارن تلفن حرف میزنند و عملا قابل استفاده نیست. 4.وام کارمندی : خیلی جالبه ! ضامن بیار، پول بخوابون، التماس کن و تو صف وایسا و ... . فراموشش کن . 5.کمک هزینه آموزش : بگذریم. 6.تسهیلات تفریحی : یک سری بودجه هست برای سالی یکبار، دوبار مراسم دور همی شرکت که اون هم با درایت منابع انسانی همیشه کنسل میشه ! 7.صبحانه و ناهار : صبحانه پولیه و ناهار کمک هزینه داره، تقریبا نصفش رو میدن و عدد کمی میشه و می ارزه. 8.هدایای مناسبتی : قبلا بیشتر بود، الان شب یلدا و عید آجیل میدن، تولدت 500، 600 تومن کارت هدیه. 9.پاداش معرفی همکار : وجود داره و واقعیه.