ویکی‌تجربهجستجو
آی تی ساز
تجربهٔ کاری

Hr Manager

تجربهٔ کاری Hr Manager در آی تی ساز — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· Hr Manager

با سلام بنده مدت طولانی از این شرکت آشنایی کامل دارم. زندگی باغ وحش را می خواهید تجربه کنید این شرکت مناسب همه جوانان است. 1)صبحانه خوردن با عصبانیت 2)ناهار و کار باهم خوردن یک نوع فضیلت تمام عیار هست. 3)خندیدن و مذاکره کردن در مجموعه با خانم در قرارداد کاری منوط به اخراج همکار مرد میشه. 4)حقوق را از یکم ماه به دهم ماه انتقال می دهند. 5)میخواستید اضافه کاری وانستی. 6)چرا دیر اومدی؟ و... توصیه می کنم به جوانان برومند کشور به هیچ عنوان در این شرکت مشغول به کار نشوید چونکه عمرتون پیش آقایان مذهبی نما و مدیران بی سوادی چون متقی زاده-نراقی-کجباف والا-سیدی مدیرانی که به اصلاح خود مدیریت بلدند و سیگار کشیدن بلد هست.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

آی تی ساز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

«تجربه‌ام با این شرکت واقعاً فاجعه بود. یک ماه قبل اعلام کردم که قصد قطع همکاری دارم و خودشون هم قبول کردن، اما درست در آخرین روز گفتن «دیگه نیا» و حقوق ماه آخرم رو هم ندادن. علاوه بر این، بیمه رو کمتر از حقوق واقعی رد می‌کنن، و به کوچک‌ترین چیزها گیر میدن: تایم صبحانه، ناهار، سلام نکردن، حتی مرخصی گرفتن یا مریض بودن! وقتی از الفاظ رکیک و نامناسب یکی از کارمندها ناراحت شدم، به‌جای حل مشکل، منو متهم کردن به «کار بلد نبودن». از نظر فنی هم وضعیت وحشتناک بود؛ هیچ کدوم از مدیران و مسئولان چیزی از برنامه‌نویسی نمی‌دونستن و هیچ پشتیبانی مناسبی ارائه نمی‌دادن. اینجا فقط کارمندان رو استثمار می‌کنن و بعد مثل یک وسیله دور می‌ندازن. اگر دنبال احترام، حقوق کامل و محیط کاری سالم هستی، حتی نزدیکش هم نشو همه فامیل هستن و پارتی بازیه و شرکت رو گند گرفته دفاتر پیشخوان هم ناراضی هستند یه سرویس رو به خوب بالا نمیارن و کلی خطا داره فقط دنبال این هستند پول بگیرند و فحش بخورن از مردم

آی تی ساز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

مزخرف ترین شرکتی که میشه رفت سرکار همین شرکته و تمام . محیط مذهبی و مدیران مذهبی که با خندیدن و گفتگو کردن بچه ها با هم مشکل دارند .حقوق باید بین یکم تا پنجم پرداخت میشد طبق گفته خودشون ولی بجاش 15 ببعد با کلی منت پرداخت میشه . اضافه کاری ها رو پرداخت نمیکنن بصورت کامل و تا میتونند از سر وته حقوق میزنند . بعد اگه بگی میخوای از شرکت بری و استعفا بدی حقوق ماه های اخرتو نمیدن و چون دیر هم حقوق میدن همیشه یک ماه طلبی ازشون و مجبوری با شکایت حقوق و سنوات رو بگیری . امکان نداره کسی از شرکت بیرون اومده باشه و حق و حقوقشو کامل داده باشن . اگه یک دختر و پسر حتی صحبت کاری هم کنند براش حرف در میاد و باید به مدیریت پاسخگو باشه . ناهار و بیمه تکمیلی و هیچ مزایایی نداره . کارشون به شدت زیاده . رفتار با پرسنل بسیار غیر محترمانه هست و حس این رو دارن چون حقوق میدن برده گرفتن . بابت قرارداد ازت سفته میگیرن و هیچ برگه ای از قرارداد بهت نمیدن

آی تی ساز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·developer
۱.۰
developer

من به عنوان دولوپر حدود 8 ماه در این شرکت مشغول به کار شدم که محل شرکت هم در نوآوری شریف بود. همه ی صحبت های منفی دوستان قبلی رو تایید میکنم شرکت اصلا ساختار مشخص برای پیشبرد تسک ها نداره (معمولا از چندین نفر تسک میگیرین که خود ان ها اشرافی به بیزینس ندارند و گاها اصلا دید فنی ندارند) شرکت هیچ نظمی نداره مدیران معمولا اخلاق حرفه ای ندارند (اکثرا فامیل هستند) و با هر لحن و کلمات زشت کارمندا و دولوپرا رو مورد عنایت قرار میدن (که جدایی بیشتر نیروها هم بابت همین موضوع هست البته یکی از موضوعات هست ..) در مورد حقوق اخر و سنوات هم دو دفتره هستند و معمولا بعد از خروج نیرو که در اکثر موارد با دلخوری صورت میگیرد . حقوق و مزایا را نمیدن با مرخصی قانونی در ماه که 2.5 روز است مشکل دارند و به صورت کلی اگر در ماه استفاده نشود (که با استفاده همین هم مشکل دارند) اخر ماه پرداخت میشوند که جمع نشوند (البته چون دو دفتره هستند با حقوق پایه وزارت پرداخت میشوند) چیزی به اسم اضافه کار ندارند ولی انتظار اضافه کار دارند چون دو دفتره هستند در صورت عدم نیاز به نیرو سریعا نیرو رو اخراج میکنن بر خلاف قرار داد کاری کلا به قرار داد پایبند نیستند به شدت نیرو رفت و آمد داره تو این شرکت باور کلی مدیران اینه که نیرو اهمیتی نداره و هر کسی با هر دانشی میتونه این کار رو انجام بده ... اصلا نیرویی در شرکت وجود ندارد که بیش از 1 سال سابقه داشته باشد (به ندرت رخ میده . همین نشانگر همه چیزه) تسک ها به صورت دسته ای به افراد داده میشه و هر 30 دقیقه یک بار مدیر با استرس میاد پیگیر تسک ها میشه کلا این شرکت برای برنامه نویس ها کاملا فرسایشی هستش در اخر اصلا توصیه نمیشه و اگر رفتین به هیچ عنوان سفته ندین

آی تی ساز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Front end developer
۱.۰
Front end developer

اگر میخواهید زندگی یهودیان در دوران نازی ها رو تجربه کنید اینجا بهترین انتخاب هست ..........................................................

آی تی ساز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اپراتور
۱.۰
اپراتور

به جرئت عرض میکنم این بدترین تجربه کاری بنده در این شرکت بی سر و ته بود. نظر همه دوستان را تایید میکنم و امیدوارم هیچ وقت پاتون یکبار هم به این شرکت باز نشه مدیران بسیار نالایق (مجموع متقی زادگان) که رفتار زشت و زننده را به سر حد خود میرسانند و باید گفت بلانسبت الاغ که قطعا فهم شعور یک الاغ از آن ها بیشتر است

آی تی ساز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Product designer
۱.۰
Product designer

واقعا بدترین شرکتی که میشه توش کار کرد، افتضاح افتضاح افتضاح. ۳ ماه اول که بیمه رد نمیکنن به اسم آزمایشی، باقیشم وزارت کاری رد میکنن، قرارداد نمیدن به شما، سفته بر نمیگردونن، تسویه نمیکنن، سنوات نمیدن. از الهیات خوندن و حوزه خوندن رسیدن با پارتی به اینجا که یه شرکت بزنن. متقیا الهیات و حوزه خوندن. سیدی که ادعاش تا آسمون هفتم میره سر ۱۷ تومن سنوات من داشت میگفت من پشتم به وزیر گرمه نمیدم سنواتتو. 🤣🤣 آدمای عقب افتاده و احمق. من بلا فاصله بعد از این که از شرکت اومدم بیرون شکایت کردم هم سنوات گرفتم، هم سفته رو پس گرفتم با شکایت خیانت در امانت، هم ۳ ماه اول و که بیمه نشده بودم اداره کار رای داد بیمه رد کردن. جریمه هم دادن. بدترین جای ممکن برای کار کردن. یه عده آدم کثیف و احمق و کج.