تحلیلگر
تجربهٔ کاری تحلیلگر در ابر زس — امتیاز ۱.۰ از ۵.
من برای مصاحبه کاری با این شرکت دعوت شدم قرار بود جلسه راس ساعت 18 برگزار بشه، من طبق عادت همیشه گی و ترس از ترافیک نیم ساعت زودتر خودم رو به شرکت رسوندم و مشخصا و مطابق برنامه گفتن که باید حتما تا ساعت 18 صبر کنم، تا این جای کار هیچ مسیله ای نبود و تو این مدت من هم تو لابی منتظر نشستم اما زمان گذشت و به ساعت 18 رسیدیم و دیدم کسی به ما نمیگه برو بالا برای جلسه بعد از ده دقیقه پیامک زدن که ما بابت تاخیر عذر میخواهیم و به محض اتمام جلسه امون حتما با شما جلسه رو شروع میکنیم خلاصه زمان گذشت و من تا ساعت 18:20 دیدم نه بابا انگار حالا حالاها خبری از جلسه نیست، همین باعث شد که در دم پیامی جهت لغو یکطرفه جلسه برای اون شخصی که قرار بود جلسه رو برگزار کنه و خبری ازش نبود ارسال کردم و زدم بیرون از شرکت خواستم در جریان باشید که این شرکت چقدر سطحی و چیپ عمل کرده و توصیه ام اینه که ابدا سمت چنین شرکت هایی که برای وقت خود و سایرین احترام قائل نیستن نرید در آخر عرض کنم که عنوان این شرکت اخیرا از ابر زس به آبالون تغییر داده شده است
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
معایب: شرکت قراردادی با شما امضا نمیکنه و فقط شما یک محرمانگی امضا خواهید کرد. برا همین اگر با شرکت به چالش بخورید راحت میتونه زیر حرفاش بزنه و حق و حقوقتون رو نده. اضافه کاری نیستش در حالیکه میزان تسک هایی که محول میشه همیشه از تایم عادی بیشتر میشه و شما از زندگیتون میزنید بدون اینکه چیزی دریافت کنید. یه نکته ای که هست اینه که ابر زس با ابر ایران همکاری میکنه و همچنین پروژه های دولتی هم دستش داره پس ممکنه در آینده سر مسایل تحریم، ممنوع الخروج یا ممنوع الورود بشید. مزایا: صبحانه و ناهار با شرکت هستش. حقوق رو سر ماه پرداخت میکنن. محیط صمیمی و دوستانه هستش.