ویکی‌تجربهجستجو
ابیان دارو
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه فروش

تجربهٔ کاری مصاحبه فروش در ابیان دارو — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه فروش

وارد شرکت شدم کسی نبود راهنمایی کنه چه شخصی باهام مصاحبه می‌کنه بالاخره یه نفر از اتاقش اومد بیرون و شخص مورد نظر با اینکه می‌دید. مراجعه کننده اش آمده اما زحمت اومدن بیرون از اتاقش را نداد به خودش بعد از معطلی ‌‌و خراب بودن پیرینتر بالاخره مسئول منابع انسانی آمدند به همراه سرپرست علمی فروش ! حسی که از مصاحبه دست داد با اینکه روز قبلش تلفنی بیست دقیقه سوالی پرسیدن این بود که انگار رزومه رو ندیدن! مسئول منابع انسانی و سرپرست علمی دو تا خانوم بسیار جوون بودن ! سوالات را خانوم منابع انسانی شروع کرد انواع اقسام سوال های بی ربط مادر چیکارس پدر چیکارس چرا این درس و خوندی چرا این کار و‌کردی چن تا بچه این سوالاتی از این قبیل خانوم سرپرست علمی هم انگار خودشون جایزه نوبل داشتن از اینکه من چرا این رشته رو خوندم اعتراض داشتن تا اونجایی که گفتن تا …. بسیار مصاحبه بدی بود بسیار نگاه از بالا به پایین و‌حتی بی ادبانه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰