فنی
تجربهٔ کاری فنی در اتاقک — امتیاز ۲.۰ از ۵.
از لحاظ پرداخت حقوق موضوع خاصی نداشتند و به موقع پرداختی انجام میشد. ولی یکی از منزجرکننده ترین اتفاقات کاری من بودن تو اتاقک بود. اولش با کلی امید وارد تیم شدم و صادقانه خیلی اوضاع اوایل بهتر بود. بنا به دلایلی مدیر فنی عوض شد و فردی مدیر فنی شد که اولین تجربه کاریش تو این سمت بود. آدم کاملا دمدمی مزاج و پشت سر گو که همیشه پشت یه نفر یا یه تیم حرف برای گفتن داشت و میگفت من اینجا دارم تلف میشم. ای کاش موضوعات و دعواها فقط داخل تیم فنی بود و عملا با همه تیم ها سره جنگ داشت. امیدوارم در صورتی که پیشنهاد کاری ای از این شرکت براتون اومد و برای تیم فنی بود بیشتر حواستون رو جمع کنید و ببینید کسی که مسئول این تیم هست چه شخصیه و تجربه ش چقدره.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
اتاقک با اختلاف افتضاح ترین و غیرحرفهای ترین شرکت از لحاظ محیط کاری و افراد هست که از باقی کامنتها هم میتوان این رو متوجه شد. فضای حاکم در شرکت فضای خاله زنک بازی و رویکرد افراد و مدیران هم رویکرد دیمی و هیئتی هست، به طوری که هیچکس نمیدونه داره چیکار میکنه و هرکس ساز خودشو میزنه و سیستم هیچ معنایی در آنجا نداره. افراد مستعد و کاربلد هم بخاطر پلشت بودن و مشوش بودن فضا، نمیتوانند بازدهی خوبی داشته باشند و درنهایت یا استعفا میدهند و یا بصورت اجباری ادامه میدهند. درکل اتاقک اصلا جای مناسبی برای کار کردن نیست اما بعنوان مکان مناسبی برای پاک کردن سبزی جای خوبیست.
مدیریت باند بازی محیط به شدت سمی مدیر ها از روی روابط انتخاب میشن کلا روابط حرف اول رو میزنه یهو میبنی شب باند بازی شد و نیرو هارو بی دلیل اخراج کردن،حقوق به نسبت کم،بخش پشتیبانی مدیری اوردن که تنها تجربه اش خیاطی بوده و بدون تجربه اومده و تقریبا هر ماه نیرو عوض میکنن و تا میای بشناسی همه فرار میکنن،ثبات نداره و هیچ ایده ای ندارن و مشتری مداری صفر،اونقدری که در این شرکت به مسائل حاشیه ای توجه میشه به روند کاری اصلا اهمیتی داده نمیشه،کافیه توی شرکت رابطه ی خوبی داشته باشی با مدیریت،حتی میتونی کار نکنی و حقوق بگیری که نمونه های بسیاری داره.در کل اگه دنبال محیط به شدت سمی هستید که حاشیه حرف اصلی باشه حتما پیشنهاد میشه
محیط شرکت به شدت خاله زنکی بود همه اونجا باهمن برا پشتیبانی که مدیری گذاشتن که خودش با زیر اب زنی برای کسی که بهش کار و شغل داد به اینجا رسید کلا هم تجربهکاری نداشته بجز ماسک دوختن تو دوران کرونا در کل اصلا اونجا و به کسی پیشنهاد نمیکنم
من در حال حاضر در این شرکت کار میکنم. محیط به لحاظ کاری محیط کار راحتیه و یک جورایی بی درو پیکره. همه در ظاهر با هم خوبن ولی پشتت نمیخوان سر به تنت باشه. برنامه خاصی رو دنبال نمیکنن. یهو فردا میبینی باید با همکار بغلیت خداحافظی کنی. خلاصه که یه منشی نداره میخوای نامه بنویسی میگن برو به مالی بگو. میری پیش مالی میگه بمن چه کار من نیست. میری پیش منابع انسانی ده بار باید بهش یادآوری کنی یا نیست که کلا این کاره نیست. میخوای امضای نامه بگیری مدیرعامل میگه من امصا نمیکنم مدیرعامل یکی دیگه س. خلاصه دیوونه خونه س.
آشغال و داغون حقوقا رو دیر به دیر میدادن تازه اگر کامل میدادن . نظافتچی ای داشت به اسم صفیانی ... فضول و خاله زنک از این حرف میبرد به اون یکی بعد از اون یکی بعد میگفت به این یکی . اصلا تمیز نمیکرد جایی رو باهات بد هم حرف میزد . منابع انسانی که منابع غیر انسانی بود . ولی خدایی بگم کارمندا بد نبودن و هوای هم و داشتن .
آشغال و داغون حقوقا رو دیر به دیر میدادن تازه اگر کامل میدادن . نظافتچی ای داشت به اسم صفیانی ... فضول و خاله زنک از این حرف میبرد به اون یکی بعد از اون یکی بعد میگفت به این یکی . اصلا تمیز نمیکرد جایی رو باهات بد هم حرف میزد . منابع انسانی که منابع غیر انسانی بود . ولی خدایی بگم کارمندا بد نبودن و هوای هم و داشتن .