ویکی‌تجربهجستجو
اتاقک
تجربهٔ کاری۳ اسفند ۱۴۰۱ · اسفند ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱

Senior SEO Specialist

تجربهٔ کاری Senior SEO Specialist در اتاقک — امتیاز ۵.۰ از ۵ (اسفند ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱).

۵.۰· Senior SEO Specialist

والا من نمیدونم کی با دوست قبلی مصاحبه کرده! ولی واقعا اتاقک همون موقع هم که منابع انسانی نداشت ( که الان داره) جوش به گرم و صمیمی بودن معروف بوده. https://www.otaghak.com/

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

اتاقک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

اتاقک با اختلاف افتضاح‌ ترین و غیرحرفه‌ای ترین شرکت از لحاظ محیط کاری و افراد هست که از باقی کامنت‌ها هم می‌توان این رو متوجه شد. فضای حاکم در شرکت فضای خاله زنک بازی و رویکرد افراد و مدیران هم رویکرد دیمی و هیئتی هست، به طوری که هیچکس نمی‌دونه داره چیکار می‌کنه و هرکس ساز خودشو می‌زنه و سیستم هیچ معنایی در آنجا نداره. افراد مستعد و کاربلد هم بخاطر پلشت بودن و مشوش بودن فضا، نمی‌توانند بازدهی خوبی داشته باشند و درنهایت یا استعفا می‌دهند و یا بصورت اجباری ادامه می‌دهند. درکل اتاقک اصلا جای مناسبی برای کار کردن نیست اما بعنوان مکان مناسبی برای پاک کردن سبزی جای خوبیست.

اتاقک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

محیط شرکت به شدت خاله زنکی بود همه اونجا باهمن برا پشتیبانی که مدیری گذاشتن که خودش با زیر اب زنی برای کسی که بهش کار و شغل داد به اینجا رسید کلا هم تجربهکاری نداشته بجز ماسک دوختن تو دوران کرونا در کل اصلا اونجا و به کسی پیشنهاد نمیکنم

اتاقک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من در حال حاضر در این شرکت کار میکنم. محیط به لحاظ کاری محیط کار راحتیه و یک جورایی بی درو پیکره. همه در ظاهر با هم خوبن ولی پشتت نمی‌خوان سر به تنت باشه. برنامه خاصی رو دنبال نمیکنن. یهو فردا میبینی باید با همکار بغلیت خداحافظی کنی. خلاصه که یه منشی نداره میخوای نامه بنویسی میگن برو به مالی بگو. میری پیش مالی میگه بمن چه کار من نیست. میری پیش منابع انسانی ده بار باید بهش یادآوری کنی یا نیست که کلا این کاره نیست. میخوای امضای نامه بگیری مدیرعامل میگه من امصا نمیکنم مدیرعامل یکی دیگه س. خلاصه دیوونه خونه س.

اتاقک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

آشغال و داغون حقوقا رو دیر به دیر میدادن تازه اگر کامل میدادن . نظافتچی ای داشت به اسم صفیانی ... فضول و خاله زنک از این حرف میبرد به اون یکی بعد از اون یکی بعد میگفت به این یکی . اصلا تمیز نمیکرد جایی رو باهات بد هم حرف میزد . منابع انسانی که منابع غیر انسانی بود . ولی خدایی بگم کارمندا بد نبودن و هوای هم و داشتن .

اتاقک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

آشغال و داغون حقوقا رو دیر به دیر میدادن تازه اگر کامل میدادن . نظافتچی ای داشت به اسم صفیانی ... فضول و خاله زنک از این حرف میبرد به اون یکی بعد از اون یکی بعد میگفت به این یکی . اصلا تمیز نمیکرد جایی رو باهات بد هم حرف میزد . منابع انسانی که منابع غیر انسانی بود . ولی خدایی بگم کارمندا بد نبودن و هوای هم و داشتن .

اتاقک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فنی
۲.۰
فنی

از لحاظ پرداخت حقوق موضوع خاصی نداشتند و به موقع پرداختی انجام میشد. ولی یکی از منزجرکننده ترین اتفاقات کاری من بودن تو اتاقک بود. اولش با کلی امید وارد تیم شدم و صادقانه خیلی اوضاع اوایل بهتر بود. بنا به دلایلی مدیر فنی عوض شد و فردی مدیر فنی شد که اولین تجربه کاریش تو این سمت بود. آدم کاملا دمدمی مزاج و پشت سر گو که همیشه پشت یه نفر یا یه تیم حرف برای گفتن داشت و میگفت من اینجا دارم تلف میشم. ای کاش موضوعات و دعواها فقط داخل تیم فنی بود و عملا با همه تیم ها سره جنگ داشت. امیدوارم در صورتی که پیشنهاد کاری ای از این شرکت براتون اومد و برای تیم فنی بود بیشتر حواستون رو جمع کنید و ببینید کسی که مسئول این تیم هست چه شخصیه و تجربه ش چقدره.