ویکی‌تجربهجستجو
ادصاب
تجربهٔ کاری

پشتیبان نرم افزار

تجربهٔ کاری پشتیبان نرم افزار در ادصاب — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· پشتیبان نرم افزار

من الان حدود چند ماهه از این مجموعه جدا شدم هدفم از ثبت این نظر راهنمایی برای اشخاصی هست که ممکنه بخوان توی اون شرکت همکاری کنند معایب: بزرگترین مشکل کمبود نقدینگی و تاخیر در پرداخت حقوق هست عدم همکاری در صنایع بزرگ دیگر بجز صنعت برق باتوجه به اینکه شرکت واقعا پتانسیلش رو داره و خب شما فقط توی موارد مرتبط با صنعت برق میتونید تجربه کسب کنید. جلسات کاری خیلی زیادی برگزار میشه مزایا: میزان حقوق ها برابر با شرایط روز بازار کار هست سالن ناهارخوری جداگانه که با توجه به ابعاد شرکت امتیازه امکان رشد و اتقای شغلی سطح بالای عملی پرسنل عدم نیاز به اضافه کاری های طولانی سال گذشته حتی برای کسانی که اضافه کاری برای یک پروژه اصلی شرکت داشتند علاوه بر مبلغ اضافه کاری پاداش قابل ملاحظه ای پرداخت کردند که البته از تیم توسعه بودند.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

ادصاب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

حقوق افتضاح 35 نفر توی مای تابه غذر گرم میکنن همه نیروها مشکلات معده پیدا کردند چون توی آشپزخونه 10 متری باید غذا خورد حقوق سه ماه یه بار میدن ناهار و صبحانه و میان وعده که اصلاً نمیدونن چی هست مدیرشون منتظر نون تا پرسنل بخرن مصرف دستمال کاغذی هم چک میشه

ادصاب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

یک شرکت با جو صمیمی من متاسفم برای اون کاربری که خودش رو بعنوان برنامه نویس تمام وقت ادصاب معرفی کرده و اون نظرات رو نوشته، قطعا ایشون جزو پرسنل شاغل ادصاب نیست و احتمالا کسی هست که خودش مشکل داشته و از شرکت رفته و هرجایی هم که میتونه نظراتی میزاره که متاسفانه همشون هم دروغه! اینجا یک جو صمیمی حاکم هست که حدود 40 نفر کنار هم دارن باهم قبل از کار کردن زندگی میکنن، پس شاید بهتره گفت خانواده ادصاب، من این نظر رو گذاشتم بدلیل ایکنه دیگرانی که دارن این نظرات رو میخونن با اطلاعات اشتباه قضاوت نابجا نکنن! ضمن تاسف مجدد برای اون کاربر قبلی موارد زیر رو در کمال صداقت عنوان میکنم: 1- اینجا اصلا گازی وجود نداره که بشه روی اون با ماهی تابه (نه مای تابه) غذا گرم کرد. 2- بدلیل دروغی که در خصوص ماهی تابه گفته بودند مشخصه که معده کسی هم مشکل پیدا نکرده. 3- آشپزخانه اینجا 10 متر نیست و 20 متره و کسی هم داخلش غذا نمیخوره. 4- ما اینجا در یک اتاق مجزا از سایر اتاقها و آشپزخانه غذا میخوریم که اتفاقا شرکت میتونست این اتاق رو هم بعنوان اتاق کار در نظر بگیره که مثل خیلی جاهای دیگه پشت میزمون غذا بخوریم و این کار رو نکرده. 5- در زمان غذا خوردن مدیران شرکت به دلیل راحتی پرسنل در کنار ما نیستند که بدونن ما کی قراره نون بخریم پس این هم یک دروغه دیگه بود که عنوان شد. 6 - اینجا در مصرف دستمال و سایر ملزومات مصرفی محدودیتی نیست چون ما خودمون اینقدر فرهنگ داریم که بدونیم چطور باید از ملزومات مصرفی استفاده کنیم. در نهایت من میخوام دعوت کنم از هرکسی که براش مهمه که بیاد و محیط شرکت مارو از نزدیک ببینه و واقعیت های عینی رو با چشمش مشاهده کنه تا مشخص بشه که واقعیت چیه. امیدوارم حال همه همیشه اینقدر خوب باشه که نخوان با دروغ خودشون رو آروم کنن. با آرزوی موفقیت برای همه دوستان

ادصاب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

یک شرکت بسیار معتبر، با اینکه من سرباز بودم و تهران نبودم اما به من این فضا رو دادن که بتونم در طول دوران سربازیم درآمد خوبی داشته باشم و عمرم تلف نشه، هم من تونستم یه پس اندازی جمع کنم و هم اونها کارشون راه افتاد به نظرم یک همکاری برد برد بود، در خصوص همکارانی هم که حضوری و تمام وقت اونجا کار میکنن، تا جایی که من اطلاع دارم همه راضی هستن، البته نه اینکه عالی باشه اما واقعا خوبه و رضایت رو ایجاد میکنه همکاری با این شرکت. تنها ایرادی هم که میشه گفت اینه که پرداخت حقوق بعضی از اوقات با تاخیر همراهه که البته همون روز اول همه رو صادقانه گفتن، البته هیچ وقت بیش از 2 ماه پرداخت حقوق عقب نیفتاده.

ادصاب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویسی بک اند
۱.۰
برنامه نویسی بک اند

متاسفانه شرکت ادصاب همیشه حقوق را با حداقل 2.5 الی 3 ماه تاخیر پرداخت میکنه(به این موضوع هم افتخار میکنند) فضای کاری بسیار کثیف و نامرتب و قدیمی عدم رعایت سلامت افراد چون افتخار مدیران شرکت این هست که غذا در 5 دقیقه میخورند تکنولوژی های بسیار قدیمی از ابتدا شما مجبور به قرارداد چند ساله میکنند بیمه تکمیلی ندارند فضای اشتراک دانش و سرگرمی که رویاست(حتی کره صبحانه مدیریت توسط پرسنل تهیه میشد) فضای فکری مدیران کاملاً فسیل شده است سیستم های کامپیوتری قدیمی و زغال سنگی فقط چایی رایگان میدن (قند هم خودتون باید ببرید)

ادصاب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند
۵.۰
برنامه نویس بک اند

حتما هر مجموعه ای نقاط ضعف و قوت خودش رو داره. شرکت ادصاب هم از این قاعده مستثنی نیست، اما در کل باید بگم نقاط قوتش بیشتر از نقاط ضعفش هست، در کل من از همکاری با این شرکت رضایت دارم و الان حدود 3 ساله که اینجا هستم، سایر همکاران هم همینطور من کسی که ناراضی باشه یا انتقاد خیلی تند و تیزی به شرکت داشته باشه ندیدم، البته این رو هم باید بگم که روند برخورد شرکت با پرسنل به مرور بهتر شده مخصوصا توی 2 سال اخیر که کاملا مشهوده و خود این باعث بیشتر شدن رضایتمندی شده به هر حال من هم معتقدم نقد باید منصفانه باشه، متاسفانه از خوندن نظرات منفی با لحاظ اینکه خودم 3 ساله فضای این شرکت رو از نزدیک دیدم احساس میکنم کل این نظرات با این حجم از تخریب احتمالا توسط یک نفر نوشته میشه و حالا به هر دلیلی دنبال اینه که اعتبار شرکت رو خدشه دار کنه.

ادصاب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان نرم افزار
۵.۰
پشتیبان نرم افزار

شرکتی رو به رشد، فضایی صمیمی، امکان ارتقای شغلی، امنیت شغلی در کل من اینجا احساس بدی ندارم، امیدوارم به آینده شرکت که شرکت پیشرفت کنه و پرسنل هم در کنارش بتونن پیشرفت کنن.