ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ادصاب، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۱۴ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۳.۳ از ۵؛ ۵۰٪ از کاربران ادصاب را به دیگران توصیه می‌کنند. ۱۴ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

شرکت ادصاب به عنوان یک واحد دانش بنیان، نرم افزارهای مکانمند و پشتیبان را برای شرکت انتقال دانش صنعت انرژی برق ارائه می‌دهد. این شرکت در سال ۱۳۸۲ با هدف طراحی، مشاوره، نظارت، اجرا و پیاده‌سازی، صادرات و واردات، تحقیقات، آموزش و پژوهش در حوزه‌های مرتبط با سیستم‌های الکتریکی، مخابراتی و رایانه‌ای بنیان‌گذاری شد. فعالیت‌ها شامل زمینه‌های جغرافیایی، اتوماسیون صنعتی، پتروشیمی، انرژی و نفت و کلیه صنایع وابسته است و همچنین امور مربوط به انتقال، توزیع و تولید نیرو را پوشش می‌دهد. تیمی از متخصصان این حوزه‌ها وظیفه پوشش کلیه مراحل برق، رایانه و انرژی را بر عهده دارد.

تجربه‌ها

ادصاب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۳۱ تیر ۱۳۹۹·مرداد ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس

در بدو ورود به شرکت قرارداد 3 ساله با شما بسته میشه و مبلغ نسبتا زیادی رو از شما سفته میگیرن ( به نسبت حقوق پرداختی ) و شما در طی اون سالها باید با حقوقی که ابتدای قرارداد بستید کار کنید و در غیر این صورت سفته های شما رو اجرا میزارن در صورتی که بعد از اثبات خودتون تقاضای ارتقا شغلی یا حقوقی داشته باشید تنها چیزی که دریافت میکنید وعده خواهد بود پرداخت حقوق ها بسیار نامرتب هست و حتی یکبار هم نمیشه که به موقع پرداخت بشه معمولا 2 ماه دیرتر حقوق رو واریز میکنن اونم در طی چند مرحله حجم کارها بسیار زیاده و از نیرو انتظار دارن تا اخرین لحظه کار کنه و در مقابل پاداش به نیرو تعلق نمیگیره این شرکت با توجه به شرایطش معمولا نیروهای تازه کار رو استخدام میکنه ولی در مقابل بهشون فرصت یادگیری میده باید ببینید ایا ارزشش رو داره یا نه

ادصاب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

یک شرکت با جو صمیمی من متاسفم برای اون کاربری که خودش رو بعنوان برنامه نویس تمام وقت ادصاب معرفی کرده و اون نظرات رو نوشته، قطعا ایشون جزو پرسنل شاغل ادصاب نیست و احتمالا کسی هست که خودش مشکل داشته و از شرکت رفته و هرجایی هم که میتونه نظراتی میزاره که متاسفانه همشون هم دروغه! اینجا یک جو صمیمی حاکم هست که حدود 40 نفر کنار هم دارن باهم قبل از کار کردن زندگی میکنن، پس شاید بهتره گفت خانواده ادصاب، من این نظر رو گذاشتم بدلیل ایکنه دیگرانی که دارن این نظرات رو میخونن با اطلاعات اشتباه قضاوت نابجا نکنن! ضمن تاسف مجدد برای اون کاربر قبلی موارد زیر رو در کمال صداقت عنوان میکنم: 1- اینجا اصلا گازی وجود نداره که بشه روی اون با ماهی تابه (نه مای تابه) غذا گرم کرد. 2- بدلیل دروغی که در خصوص ماهی تابه گفته بودند مشخصه که معده کسی هم مشکل پیدا نکرده. 3- آشپزخانه اینجا 10 متر نیست و 20 متره و کسی هم داخلش غذا نمیخوره. 4- ما اینجا در یک اتاق مجزا از سایر اتاقها و آشپزخانه غذا میخوریم که اتفاقا شرکت میتونست این اتاق رو هم بعنوان اتاق کار در نظر بگیره که مثل خیلی جاهای دیگه پشت میزمون غذا بخوریم و این کار رو نکرده. 5- در زمان غذا خوردن مدیران شرکت به دلیل راحتی پرسنل در کنار ما نیستند که بدونن ما کی قراره نون بخریم پس این هم یک دروغه دیگه بود که عنوان شد. 6 - اینجا در مصرف دستمال و سایر ملزومات مصرفی محدودیتی نیست چون ما خودمون اینقدر فرهنگ داریم که بدونیم چطور باید از ملزومات مصرفی استفاده کنیم. در نهایت من میخوام دعوت کنم از هرکسی که براش مهمه که بیاد و محیط شرکت مارو از نزدیک ببینه و واقعیت های عینی رو با چشمش مشاهده کنه تا مشخص بشه که واقعیت چیه. امیدوارم حال همه همیشه اینقدر خوب باشه که نخوان با دروغ خودشون رو آروم کنن. با آرزوی موفقیت برای همه دوستان

ادصاب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

یک شرکت بسیار معتبر، با اینکه من سرباز بودم و تهران نبودم اما به من این فضا رو دادن که بتونم در طول دوران سربازیم درآمد خوبی داشته باشم و عمرم تلف نشه، هم من تونستم یه پس اندازی جمع کنم و هم اونها کارشون راه افتاد به نظرم یک همکاری برد برد بود، در خصوص همکارانی هم که حضوری و تمام وقت اونجا کار میکنن، تا جایی که من اطلاع دارم همه راضی هستن، البته نه اینکه عالی باشه اما واقعا خوبه و رضایت رو ایجاد میکنه همکاری با این شرکت. تنها ایرادی هم که میشه گفت اینه که پرداخت حقوق بعضی از اوقات با تاخیر همراهه که البته همون روز اول همه رو صادقانه گفتن، البته هیچ وقت بیش از 2 ماه پرداخت حقوق عقب نیفتاده.

ادصاب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

حقوق افتضاح 35 نفر توی مای تابه غذر گرم میکنن همه نیروها مشکلات معده پیدا کردند چون توی آشپزخونه 10 متری باید غذا خورد حقوق سه ماه یه بار میدن ناهار و صبحانه و میان وعده که اصلاً نمیدونن چی هست مدیرشون منتظر نون تا پرسنل بخرن مصرف دستمال کاغذی هم چک میشه

استخدام در ادصاب

از مجموع ۱۴ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۱۴ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۵۰٪ از کاربران ادصاب را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۱۴
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۳.۳ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۳.۳ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۳.۳ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی ادصاب مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ ادصاب

آیا ادصاب در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از ادصاب ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در ادصاب چگونه است؟

بر اساس ۱۴ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۳.۳ از ۵ است؛ ۵۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در ادصاب چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ادصاب از نگاه ۱۴ کارمند: ۳.۳ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در ادصاب چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از ادصاب ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: