منایع انسانی
تجربهٔ کاری منایع انسانی در ارتباطات مبین نت — امتیاز ۴.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).
جو صمیمی محیط دوستانه جوانی و پویایی دانش محور کمتر شرکتی هست که این فضا رو داشته باشه تجربه کنید😊
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
یکی از بی وجدان ترین و بی اخلاق ترین مدیرا رو من توی این شرکت دیدم. سرکار خانم مهندس حسنیان. من بعد از مصاحبه فنی و منابع انسانی کار خودم رو شروع کردم. توی مصاحبه نگفته بودم sql کار کردم سرکار خانم مهندس حسنیان بی شرف به من یک تسک دادن برای مرج کردن دیتابیس های solarwinds. خود solarwinds میگه این کار شدنی نیست (impossible). اصرار کرد که میشه. یا مثلا به من یک تسک داده که من به شما دوره AAA که بچه ها قبلا رفتند رو میدم شما باید توی سه روز یه داکیومنت بنویسی که همه چیز رو پوشش بده و توی ۳ روز غیر از این تسک دو تا تسک دیگه هم باید انجام میدادم. در این حد بی اخلاق و کثیف و لجن بود خانم حسنیان. بدترین جایی که رفتم برای مصاحبه. بی شرف ترین کثیف ترین و بی اخلاق ترین کسی که تا به حال دیدم
اول با مدیر بخش شارژینگ با اسکایپ مصاحبه کردیم سوالاتی درمورد سابقه کاری و چیزایی که بلدم پرسیدن، توضیحات سوابق و تجربیات تخصصی و اینکه با چه نرم افزارهایی در سوابق کاری مختلفم کار کردم و حداقل حقوق مدنظرتون چنده. دستاوردهای تخصصی که ت رزومه نوشته بودم سوال پرسیدند و گفتند در صورت قبولی مصاحبه ای هم با منابع انسانی خواهم داشت. بعد از دو هفته منابع انسانی تماس گرفتند و مصاحبه با منابع انسانی حدود یه ساعت و نیم طول کشید؛ چرا دیپلم ریاضی گرفتی و چرا رشته آی تی رو انتخاب کردی و چرا از شرکت فعلی و شرکت قبلیتون خارج شدید، اینکه چرا مبین نت رو انتخاب کردی و یا وقتی دنبال کار می گشتی دنبال چه عناوین شغلی بوده تصورت ازین کاری که براش رزومه دادی چیه و … گفتند که این جلسه صرفا اشنایی کلی بوده و وارد فاز سوالای شخصیت شناسی و غیره نشدیم ، و درصورت قبولی برای مصاحبه بعدی باهاتون تماس گرفته میشه، با اینکه هنوز نتیجه مصاحبه مشخص نشده، ولی درکل من از برخورد مصاحبه کننده ها و سوالاتشون راضی بودم و حس خوبی از هردو مصاحبه کننده ها گرفتم. حتما در مورد شغلی که براش رزومه دادن مطالعه و آگاهی کافی داشته باشید.
از طریق سایتهای کاریابی رزومه فرستادم دوهفته بعد برای جلسه معرفی رفتم.تو یه جلسه ی ۲ ساعته خودشون شرکت و قوانین حقوقی و وزارت کار رو توضیح دادن در کل جلسه ی خوبی بود. هفته ی بعد برای مصاحبه رفتم.سوالات فنی شبکه خیلی آسون و پاسخگویی مشتری پرسیدن. سه نفر یک نفر از بخش جذب و استخدام یک نفر رییس کل کال سنتر و یکی هم رییس کار سنتر مصاحبه کردن. اول ازم خواستتن خودمو معرفی کنم و سوالایی ا این دست که چرا مبین نت رو انتخاب کردی و چرا کامپیوتر خوندی و غیره بعد رییس کل خودشون رو گذاشتن جای مشتری و هر لحظه سخت تر جوابمو میدادن 🙂 اما در کل خوب بود یکی دو تا سوال شبکه ای و تمام مدیر و مسئولینش خیلی خوش اخلاقن. شرکت بزرگیه و در کل حس خوبی بهتون میده. بعد از قبول شدن تو مصاحبه باید ۲ هفته آموزش ببینیم هم شبکه ای هم برای نحوه ی پاسخگویی. فرقی هم نداره از چه سطحی باشید باید دوره ببینید آخر دوره امتحان میگیرن اگر اوکی باشی استخدامیاگر رد بشی که هیچ من هنوز دورم تموم نشده اما در کل شرکت خوبیه در روز ۹ ساعت کار میکنید ولی ۲ روز آف دارید حتما سایتشونو نگاه کنید،اگر تونستید تعرفه هارم حفظ کنید (سعی کنید حرفی برای گفتن داشته باشید) به مفاهیم اولیه شبکه تسلط داشته باشید بعد نیست از دوست یا کسی از دورو اطرافیان که تو کال سنتر هست بخواید نحوه ی پاسخگویی رو بهتون بگه در کل احساس میکنم هرچی مصاحبه آسون بود امتحان بعد دوره سخت باشه (نمیدونم) ویژگیهایی که براشون مهم بود: مثبت بودن توانایی خوب صحبت کردن
شرکت علاقه خاصی به خروج کارکنان دارد. تقریبا هر کاری می کنند که کارمند تصمیم به خروج از شرکت بگیرد عدم پرداخت اصافه کار گرفتن مالیات از پاداش کم اهمیت جلوه دادن کار کارشناس و حتی یک مصاحبه خروج نیز انجام نمی دهند .
بعضی از مدیرانی که به سبب بی سوادیشون مجموعه به این بزرگی رو برده زیر سوال . متاسفم واقعا بی کفایتی مدیرا رو باید کارشناسا جبران کنن ؟؟