ویکی‌تجربهجستجو
ارزدیجیتال
تجربهٔ کاری

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در ارزدیجیتال — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· برنامه نویس

مصاحبه خوبی داشتم ولی سفته معادل حقوق یکسال رو خواستن قبل از شروع کار و این بسیار غیرحرفه ای و ناشایست بود و از کجا معلوم فقط هدفشون سو استفاده از سفته بوده چون بعد از ۶ ماه هنوزم سمت شغلی مربوطه رو آگهی میکنن . بیمه هم ندارن و غیرقانونی قرارداد میبندن .

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

ارزدیجیتال
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا
۵.۰
تولید محتوا

مدتی به صورت دورکاری در سایت ارز دیجیتال به عنوان مترجم اخبار و مقالات کار میکردم. همه چیزش برام عالی بود. برخورد محترمانه‌ای باهام داشتن و مدیریت و نظمش داخل تیم خیلی برام جالب بود. حقوق و مزایاش خیلی خوب بود. به صورت کلمه ای کار میکردم باهاشون. پرداختیهاش خیلی بالاتر از حد معمول بود و راحت میشد با چند ساعت کار بالای 4 - 5 میلیون درآمد داشت. اول هر ماه حقوقمو پرداخت میکردن و حتی گاهی اوقات اضافه تر میدادن و گاهی برای ماه بعد رو هم میگرفتم. از نظر پیشرفت کاری چون کارش مربوط به رمزارزها و بلاک چین و اینا بود خیلی در یادگیری بهم کمک کرد و بعدش حتی خودم در رمزارزها سرمایه‌گذاری کردم. پربازدیدترین سایت مرتبط با رمزارزهاس و رزومه خوبی میسازه. متاسفانه بهم گفتن که به خاطر رکود بازار اخبار و مطالب برای نیروهای خارج از شرکت خیلی کم شده و باهام قطع همکاری کردم. کار در این شرکت فوق العاده رو پیشنهاد میکنم.