برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در ارزدیجیتال — امتیاز ۱.۰ از ۵.
مصاحبه خوبی داشتم ولی سفته معادل حقوق یکسال رو خواستن قبل از شروع کار و این بسیار غیرحرفه ای و ناشایست بود و از کجا معلوم فقط هدفشون سو استفاده از سفته بوده چون بعد از ۶ ماه هنوزم سمت شغلی مربوطه رو آگهی میکنن . بیمه هم ندارن و غیرقانونی قرارداد میبندن .
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
مدتی به صورت دورکاری در سایت ارز دیجیتال به عنوان مترجم اخبار و مقالات کار میکردم. همه چیزش برام عالی بود. برخورد محترمانهای باهام داشتن و مدیریت و نظمش داخل تیم خیلی برام جالب بود. حقوق و مزایاش خیلی خوب بود. به صورت کلمه ای کار میکردم باهاشون. پرداختیهاش خیلی بالاتر از حد معمول بود و راحت میشد با چند ساعت کار بالای 4 - 5 میلیون درآمد داشت. اول هر ماه حقوقمو پرداخت میکردن و حتی گاهی اوقات اضافه تر میدادن و گاهی برای ماه بعد رو هم میگرفتم. از نظر پیشرفت کاری چون کارش مربوط به رمزارزها و بلاک چین و اینا بود خیلی در یادگیری بهم کمک کرد و بعدش حتی خودم در رمزارزها سرمایهگذاری کردم. پربازدیدترین سایت مرتبط با رمزارزهاس و رزومه خوبی میسازه. متاسفانه بهم گفتن که به خاطر رکود بازار اخبار و مطالب برای نیروهای خارج از شرکت خیلی کم شده و باهام قطع همکاری کردم. کار در این شرکت فوق العاده رو پیشنهاد میکنم.