devops
تجربهٔ کاری devops در اسمارتک — امتیاز ۲.۰ از ۵.
مصاحبه انلاین ست شد سر تایم هم شروع شد تیم لید دواپس خانومی بودن و تاکید بسیاری داشتن که ما برای نیروی جونیور و مید اصلا اموزشی نداریم خودتون باید تلاش کنید و خیلی خیلی بسیار تاکید داشتن سر اینکه جیرا و کانفلوئنس بلد باشید یعنی تاکیدشون روی این ۲ ابزار بیشتر از کوبر بود :/ در کل شرکت بدی نیست یک زمانی تیم لید دواپس اقایی بودن که خیلی نقش منتور داشتن و نیروی های جونیور خوبی رو اموزش دادن
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
شرکت اوضاع خوبی نداره، cto ومدیرای ارشد رفتن، دوبار تعدیل داشتیم همش روی نیروها فشاره که این باید برسه این باید برسه، اگه نرسه درمون رو تخته میکنن، دوبار هم تعدیل داشتیم از نیروی خدمات گرفته تا پروداکت. منابع انسانی شرکت هم کلی انتقاد بهش هست و انگار واقعا غیر این که بگه تصمیم از دیجیکالاست کاری نداره و نمیخواد بکنه. به نظر روابط دوستی بهتر از نیاز شرکت مهمه و الا حداقل از منابع انسانی هم تعدیل داشتیم وقتی شرکت تقریبا نصف شده نیازی نبود به همون تعداد منابع انسانی قبلی یا حداقل تغییر رویه داشتیم تو اون تیم و غیر این که بگن تصمیم دیجیکالاس کاری میکردن. نه ladderای نه فرایندی نه حتی یه رفتار مناسب سازمانی، یه ۶ ماه میگفتن داریم ladderطراحی میکنیم تهشم زدن زیرش هیچی به هیچی. نمیدونم اکه اوضاع مملکت خوب بود کسی تو این شرکت ادامه میداد یا نه ولی فعلا که هستیم و البته ناامید از تغییر فرایند و چیزی.