کارشناس
تجربهٔ کاری کارشناس در اسنپ — امتیاز ۱.۰ از ۵.
بخوام از تجربه استخدام بگم.اول مصاحبه با منابع انسانی انجام شد ک تأیید شدم بعد مصاحبه تخصصی با مدیر واحد مربوطه ک اون هم تایید شد . خیلی مشتاق بودم ک همکاری داشته باشم باهاشون ... جلسه حضوری گذاشتن و آموزش هم دادن و ی فرصت شغلیم هم از دست دادم بخاطر این شرکت .. متاسفانه بعد از جلسه اول قرار بود هفته بعد جلسه تکنیکال ناکام بشه ولی دیگه هیچ خبری ازشون نشد و حتی پیام هم دادم بهشون سین کردن و جواب ندادن... فقط وقت شما رو میگیرن و اوت چیزی ک اول میگن ب عنوان شرح وظایف تو جلسه های بعدی ک مطمین میشن طرف میخواد بیادکم کم اضافه میکنن بهتون... گول اسم بعضی از شرکت ها رو نخورید... حتی یادمه نیروی منابع انسانی وقتی داشت با من مصاحبه میکرد خیلی هول شده بود و جلسه رو نمیتونست کنترل کند.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
امروز با چه وضعیتی تو یک متر برف مرخصی گرفتم برم مصاحبه. نیم ساعت زودتر رفتم تو ماشین یکی از بچهها آماده شدم تو اسکایپ که حضرات بیان. دونفر اومدن مصاحبه اول بسم الله گفتن لبتابت کو؟عزیزم مصاحبه شونده کف دستشو بو کرده باید با لبتاب بیاد؟ بعدشم بدون ۱ کلمه عذرخواهی فرمودن ما وقتای آزادمونو به خانم فلانی اعلام میکنیم بهتون بگن.اینجوری فایده نداره. خانم فلانی هم که حاجی حاجی مکه. یعنی حتی نیومد تو جلسه مصاحبه. خداروشکر که پرونده اسنپ کامل برای من بسته شد. یکم خوب بود اگه رسم مهمان نوازی و ادب رو رعایت میکردید. ملت همه مثل شما ریموت نیستن تو جای گرم و نرم بشینن پشت لبتاب و بعد با هرهر و کرکر جلسه و ترک کنن.
برای حوزه تکنولوژی به نظرم شرکت خوبی هست اما بزرگترین مشکلش فشل بودن سیستم منابع انسانیشه و اصلا حرفه ای نیستن قانون های بسیار مسخره دارن و این قانون ها فقط برای کسایی که نمیشناسن اجرا میشه و کسایی که پارتی دارن با چاپلوسی شبکه سازی میکنن و زیراب میزنن خیلی محیط خوبیه اصلا براشون مهم نیست شما کی هستین تا وارد مافیاشون نشید تحویلتون نمیگیرن و صرفا بعد از یه مدتی ترد مشید اگر این موارد حل بشه خیلی جای پیشرفت داره
مصاحبه به شدت بد با مدیر توسعه سازمانی! با رفتار بد و نامرتبط از سمت مدیر توسعه سازمانی تو تیم منابع انسانی مواجه شدم بدا خلاق و پرسیدن سوالات شخصی به شدت بی سواد و دادن اطلاعات اشتباه در مصاحبه
در اسنپ شاپ در بخش کال سنتر کار میکردم. ساعت پاسخگویی از ۹صب تا ۱۲ شب بود .شیفت صب ۹ تا ۶ و شیفت ۶ تا ۱۲ که در اصل اصلا اینطوری نبود و اکثر روزا ۱۱ ساعت شیفت باید میموندیم. روزهای کمپین هم شیفت ۱۵ ساعته اجباری که حتما باید حضوری می موندیم یعنی از ۹ صب تا ۱۲ شب چن روز پشت سر هم طوری که بچها تو گروه اعلام میکردن که دیگه حالت تهوع دارن و نمیتونن ولی سرگروه ها اصلا اهمیت نمیدادن و در صورتی ک شیفتی رو نمیموندی میگفتن تو قرارداد امضا کردید ک در کمپین در هر ساعتی میمونید ولی همیشه کمپین بود. مرخصی هم نمیدادن حتی استعلاجی. حقوقش هم اصلا مشخص نبود. بچها ماهانه استعفا میدادن و نیرو جدید میگرفتن
با من مصاحبهی کوتاه تلفنی ای شد قبل از تنظیم زمان مصاحبهی اصلی. سوالات کلی پرسیده شد ولی وقتی گفتم مدرک دانشگاهی ندارم و درحال تحصیل هم نیستم مصاحبه کننده گفت مطمعن نیست که بدون مدرک قبول میکنن یا نه و باید بپرسه و دوباره تماس بگیره. و دیگه با من تماسی گرفته نشد.
بعد ۲ سال کار تو اسنپ شاپ میگم اگه صبر ایوب دارید و حوصله بیش از حد دارید و کفش آهنین برای گرفتن حقتون بفرمایین شروع کنید یک_ مبلغ دریافتی از اون چیزی که واقعا حسابداری میشه کمتر میدهند و اثبات هم کنید گردن نمیگیرن دو_ هر چندین ماه یکبار جنس جدید شما تایید میشه آیا تایید بشه یا نشه قوانین فوق مزخرف و غیر حرفه ای برای عکس محصول رو گذاشتن که شما رو عاجز میکنه و بیخیال میشین از محصول جدید آپلود کردن سوم_ مشتری حق داره سلیقه ای جنس رو برگردونه یعنی دقیقا همون رو فرستادی ولی مشتری بازش میکنه و تست میکنه برمیگردونه و شما حق اعتراض نداری چون بگی هم میگن باشه ولی یکسال میگذره و هیچ کاری نمیکنن برات چهارم_پشتیبانی فروشندگان افتضاح هست اصلا درست و دقیق کمک نمیکنن واطلاعاتشون کاملا اشتباه هستش و یه سریشون هم که ببخشید از دماغ فیل افتادن اصلا حرف زدن و کار بلد نیستن چرت و پرت تحویل میدن و موضوع آخر و مهم انبار اسنپ شاپ نگم براتون از داغون بودن این بخش اصلا هیچ هماهنگی باهم ندارن انبار به چیزی میگه اسنپ یه چیز دیگه و اصلا سمت ارسال به انبار نرید و همون ارسال فوری فقط بدید و اصلا محصول زیر ۱۰۰ تومن نزارید چون مشتری میتونه به دروغ بگه چیز دیگه براش فرستادید و هم جنستون هدیه میمونه دست مشتری هم پولشو بهش میدن