سهامدار
تجربهٔ کاری سهامدار در افرا ارتباطات ثابت رسا — امتیاز ۱.۰ از ۵.
سلام، شرکت افرا رسا به شدت از سیستم مدیریت فاسد و ناکارمده، هیچگونه رسمیتی ندارن و قبیله ای اداره میشه، گروه گروه با هم متحد میشن با مدیریت تاتصمیم خودشون رو به کرسی بنشونن. چند ساله که داره کار میکنه و پهنای باند بیشتر میشه ولی مدیریت و تیمش فقط میکنن توی ضرر هستیم. تیم پشتیبانی هم وابسته به شخص اداره میشه و اگر هر تصمیمی بگیره ولو اشتباه دیگه تغییر نمیکنه.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
ضمن سلام به همه کابران سایت در شرکت نماهنگ به مدت 6 ماه کار می کردم..... مدیریت خوبی داشت...... بیمه هم داشت ...... فقط بی نظمی اذیت می کرد.....
سلام یک مدیریت بسیار بسیار ضعیف داره که اصلا هیچ توانایی منیج و نداره ،ما کلا سه نفر بودیم که از زمانی مدیریت جدید اومد به دلیل اینکه مدیریت اش بسیار ضعیف بود و حقوق بسیار کم هر سه نفر از شرکت رفتیم ،شرکت تعاونی هست که عملا ۴۰ تا مدیرعامل داره