ویکی‌تجربهجستجو
افرا ارتباطات ثابت رسا
تجربهٔ کاری۸ شهریور ۱۳۹۹ · شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹

Noc

تجربهٔ کاری Noc در افرا ارتباطات ثابت رسا — امتیاز ۱.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹).

۱.۰· Noc

سلام یک مدیریت بسیار بسیار ضعیف داره که اصلا هیچ توانایی منیج و نداره ،ما کلا سه نفر بودیم که از زمانی مدیریت جدید اومد به دلیل اینکه مدیریت اش بسیار ضعیف بود و حقوق بسیار کم هر سه نفر از شرکت رفتیم ،شرکت تعاونی هست که عملا ۴۰ تا مدیرعامل داره

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

افرا ارتباطات ثابت رسا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سهامدار
۱.۰
سهامدار

سلام، شرکت افرا رسا به شدت از سیستم مدیریت فاسد و ناکارمده، هیچگونه رسمیتی ندارن و قبیله ای اداره میشه، گروه گروه با هم متحد میشن با مدیریت تاتصمیم خودشون رو به کرسی بنشونن. چند ساله که داره کار میکنه و پهنای باند بیشتر میشه ولی مدیریت و تیمش فقط میکنن توی ضرر هستیم. تیم پشتیبانی هم وابسته به شخص اداره میشه و اگر هر تصمیمی بگیره ولو اشتباه دیگه تغییر نمیکنه.

افرا ارتباطات ثابت رسا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

ضمن سلام به همه کابران سایت در شرکت نماهنگ به مدت 6 ماه کار می کردم..... مدیریت خوبی داشت...... بیمه هم داشت ...... فقط بی نظمی اذیت می کرد.....