ویکی‌تجربهجستجو
الماس فناوری ابری پاسارگاد (آلفا)
تجربهٔ کاری

3D Generalist

تجربهٔ کاری 3D Generalist در الماس فناوری ابری پاسارگاد (آلفا) — امتیاز ۲.۰ از ۵.

۲.۰· 3D Generalist

تجربه من از کار در شرکت آلفا (#پلی_پاد - #آریوم) نکات مثبت: 1- پرداختی به موقع 2- سرویس ایاب و ذهاب 3- صبحانه و ناهار 4- همکاران خوب نکات منفی: 1- انجام کارها بصورت هیاتی: همیشه سریعترین خروجی بهترین راه حل است ، نه کارامد ترین و درست ترین 2- چینش مدیریتی عمدتا بر اساس سابقه (رفاقت) است ، نه شایستگی 3- بزرگترین مشکل دو رو بودن و سیاست یک بام و دو هواست: در جلساتی که همه حضور دارند همه چی خوب و زیباست ، "گوش ما همیشه شنوای مشکلات شماست" "بیایید صحبت کنیم" "ما یک خانواده هستیم" هر سه دروغی بیش نیست ، در بهترین حالت در مورد مشکل شما کاری صورت نمی گیرد در حالت عادی پس از چند مدت شما کنار گذاشته خواهید شد 4-خوش استقبال و بد بدرقه: در زمان ورود کلی از شما تقدیر میشه ، و موقع خداحافظی از شما خواسته می شود که طوری از شرکت بروید که همه فک کنن که فردا هم خواهید آمد (البته خبری از ولکام پکیج و غیره که به هیچ وجه نیست و در مدت همکاری باید حتی فلشی که زیر 100 تومن قیمت دارد را برگردانید) 5- اگر بیش از مقدار خواسته شده که در متن قرارداد نوشته شده است فعالیت کنین جز وظایف شما تلقی خواهد شد. 6- خروج بیش از 10 نفر در عرض کمتر از 6 ماه (20 الی 30 درصد پرسنل یک شرکت) اصلا طبیعی نیست

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰