کارشناس تولید محتوا
تجربهٔ کاری کارشناس تولید محتوا در الو کانتنت — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اسفند ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱).
من با این شرکت ابتدا پارهوقت فعالیت میکردم. تا زمانی که کارم پارهوقت بود، خوب بود. از زمانی که بهم اعلام کردن که نیروی تمام وقت میخوان و توافق کردیم درباره این موضوع، بیاحترامی و بیادبی این مجموعه هم شروع شد. با اینکه بسیار بسیار کم پرداختی داشتن، پرداختیهای خیلی نامنظم. حتی در بعضی موارد تا 28 و 29 ماه بعد! زمانی هم که برای این موارد از مجموعه جدا شدم، دیگه با من تسویه حسابی انجام نشد! بعد از گذشت 6 ماه همچنان هم خبری از تسویه نیست و چیزی در حدود 7 میلیون تسویه من رو پرداخت نکردن.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بسیار بدقول هستن و پرداختیشون به شدت نامنظمه. هیچ اهمیتی به شما نمیدن فقط به فکر کافرما هستن و اصلا براشون مهم نیست شما رضایت داشته باشین یا نه. الان حدود ۱۰ تومن از پرداختی من هنوز تسویه نشده بعد گذشت ۳ ماه و فقط امروز فردا میکنن جواب درست حسابیم نمیدن. افتضاح ترین شرکت تولیدمحتوا. اصلا انگار صاحب نداره این شرکت خیلی بی در و پیکره و هیچی نظم نداره. تعرفه اشونم برای دستمزد نویسنده نسبت به شرکت های دیگه کمه.
من حدود یک سال ونیم با تیم الوکانتنت کار میکنم و راضیم. بالاخره منی که از شعرستان کرمانشاه دارم دورکاری باهاشون کار میکنم و به موقع هم حقوقم رومیدم. از انصاف نگذریم آدمهای خوبین.
افتضاح ترین مجموعه برای همکاری در زمینه محتوا هستن. بدقول، بیادب، نامحترم. من فقط سه ماه همکاری داشتم و هیچ دستمزدی هم برام واریز نشد. هی امروز و فردا. چیزی که میگن با چیزی که واریزی دارن هم متفاوته! واقعا متاسفم براشون.