تامین کالا
تجربهٔ کاری تامین کالا در انرژی دانا — امتیاز ۳.۰ از ۵.
سلام. شرکت انرژی دانا در کل شرکتی هست که به موارد فرهنگ سازی اهمیت میده و اموزش زیاد برگزار میکنه.اما ارزیابی و کارایی این اموزش ها سنجیده نمیشه و مدیران که تعداد کمی هم ندارن بخاطر سیستم گزینشی که رفتار بین فردی آدما با زیر مجموعه رو خیلی اهمیت نمیده، باعث شده نگاهی بالا به پایین داشته باشن و عملا دیکتاتور پرور بشه این سیستم. البته در سیستم مدیران باسواد و بااخلاق و رفتار انسانی هم کم نیستن. اما متاسفانه مدیران سمی چهره بدی به سازمان میدن و باعث از بین رفتن برند سازمانی و بوجود اومدن فرسایش شغلی میشن. عموما این مدیران دارای تروماهای روانشناختی هستن و اکثرا آگاهی هم ندارن از خودشون و رفتاراشون. مثلا در واحد ما مدیر تفویض اختیار نمیده.شناوری نداریم رسما و دورکاری علی رغم موجود بودن بهمون نمیدن. با اینکه فیدبک به منابع انسانی داده شده اما تغییری ایجاد نشده. ارتقا در سیستم دانا هم احتمالا ده الی بیست درصدش شایسته سالاری باشه یا اینکه اتفاق خاصی بیفته تا شخصی دیده بشه. در غیر اینصورت روابط و لابی ها تعیین کننده ارتقا های سازمانی و مالی(حقوقی) هست و خیلی چشم اندازی برای ارتقا و ایجاد انگیزه حداقل در بخش ما دیده نمیشه. امیدوارم این مسائل حل بشه.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من در حال حاضر در ‘منابع انسانی’ شرکت انرژی دانا بصورت تمام وقت و به مدت ۱ تا ۳ سال مشغول به کار هستم.