ویکی‌تجربهجستجو
ایده سازان سین شمیران
تجربهٔ کاری

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در ایده سازان سین شمیران — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· برنامه نویس

متاسفانه ضعف های مدیریت به شدت وجود داره, مدیر شرکت یک خانوم اصلا توانایی مدیریت ندارد و جو بسیار خاله زنکی. رنج حقوق پایین و سر وقت پرداخت نمیشه.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

ایده سازان سین شمیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

تجربه کار در این شرکت با چالش‌های عمده‌ای همراه بود. مدیریت ضعیف و عدم شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها فضایی پر از بی‌ثباتی ایجاد کرده بود. این موضوع همراه با امنیت شغلی پایین، استرس دائمی و افت شدید روحیه را در بین همکاران به وجود آورده بود. بسیاری از کارکنان با وجود توانایی، انگیزه خود را برای عملکرد بهتر از دست داده بودند و جابجایی پرسنل به امری عادی تبدیل شده بود. در نهایت این شرایط نه تنها بر رضایت فردی تأثیر منفی گذاشت، بلکه به وضوح بر بهره‌وری و خروجی نهایی تیم نیز آسیب زد.

ایده سازان سین شمیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

تجربیاتی که در این شرکت تجربه کردم اینجا در اختیار کارجوهای محترم قرار میدم، امیدوارم برایشان مفید واقع بشه. وقتی در ابتدا وارد این شرکت می شید همه چی عالی به نظر می رسه: که این شرکت چقدر خفنه. ولی همچی در اینجا تمام نمی شه. بعد مدتی این پیغام را دریافت می کنی که همچی فقط در ابتدا شعاف بود. در اینجا همیشه سورپرایز می شید چون همهچی درمورد کار هر روز تغییر می کنه. همه کارمندان منتظر نتیجه کار هستند ولی میبینی که بعد مدت طولانی کارتان کاملا بیهوده بوده چونکه همچی دمدمی مجاز و مبتنی بر سلیقه شخصی مدیریت می شه. حقوق هاتون دو پارتی واریز میشه و کاملا به موقع. این به نظر شخصی اصلی ترین تله این شرکت هس که شما را دست و پا گیر میکنه.توجه کنید محصولات خارج از ایران قرار بود فروخته بشه که به طور منطقی درآمد حاصل از فروش با هزینه ها و حقوق پرداختی فرقشون زمین تا آسمونه. در هر صورت خروجی در این شرکت تقریبا صفر بود، علی رقم اینکه همش به ما میگفتن این اپلیکیشن قراره بترکونه. یکی از مسایلی که همه ما را آزار می داد این بود صبح می اومدیم سر کار میدیدم یکی رو اخراج کردن. بدون اینکه به اون بنده خدا خبر بدن میگفتن خداحافظ که کاملا سلیقه ای بود این موضوع. بعد میپرسیدیم چرا فلانی رفت چیزی که به ما می گفتن با دلیل رفتن اون بنده خدا زمین تا آسمون فرق داشت خلاصه واسه هر کسی یه داستانی میساختن. چون مدیران اصلی و فاندرها در خارج کشور تشریف دارن یکشنبه ها تعطیل بودیم و ایام تعطیل رسمی ایران تعطیل نبودیم و کلا گارد شدید نسبت به این موضوع وجود داشت. یادمه دوران کرونا به زور ما رو ریموت کردن و شدیدا کنترل میکردن. واسه مرخصی گرفتن هم اذیت میشدیم که حق طبیعیه هر کارمندیه. همه قوانین طبق وزارت کار هستش ولی اون قوانینی که به نفع شرکته نه شما. مثلا همون تعطیلی و دردسر مرخصی گرفتن و نداشتن اضافه کاری و بیمه معمولی. حقوق برنامه نویسای iOS به صورت مرحله ای اضافه میشه که در ابتدا با ۳.۵ شروع می کنی با هر سطحی باشی فرقی نمیکنه ولی یادمه یه آگهی زدن ما میخوایم با یه رقم دورقمی استخدام کنیم. همه ما شوکه شدیم چطور شد یهو. در حق ما اجحاف شد کاملا. در شرکت خوراکی و ناهار رایگانه که خیلی خوبه ولی کیفیت غذا همچین تعریفی نداشت. ولی همیشه یه چیزی واسه ما سوال بود چرا همچی اینقدر تغییر میکنه و ثباتی وجود نداره. خلاصه سعی کردم موارد کلی رو در اختیارتون قرار بدم و تصمیم با شما :) امیدوارم هرجا شاغل میشی موفق باشی. نکات مثبت: - ناهار و خوراکی رایگان - همدلی کارمندان با همدیگه - حداقل بیمه کارمندی - محلی خوب برای تازه کارها - محل کار آروم و بدون سرصدا

ایده سازان سین شمیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس iOS
۴.۰
برنامه نویس iOS

من مدت یک سال در این شرکت بودم ، محصولات این مجموعه برای خارج از ایران طراحی و توسعه داده میشه ، فضای کاری مناسب و دوستانه ای داشت ، پرداختی ها همیشه به موقع و سر وقت بود ، هنگام تصفیه هم مشکلی نداشتم چک پرداختی رو گرفتم ، نکته ای مهمه تو این شرکت اینه که همه تعطیل رسمی ها رو تعطیل نیستن ، و به جای جمعه ، یکشنبه تعطیله اونجا ،، شنبه هم پارت تایم ریموته ،، سر مرخصی هم زیاد سخت نمیگیرن ،، من سر عدد قرارداد جدیدم به توافق نرسیدم و جدا شدم ،،، اگر با فضای استارت آپی و نوع پروژه های این مدلی مشکلی ندارید واقعا جای بدی نیست

ایده سازان سین شمیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

سلام لازم میدانم چندین نکته را بیان کنم در کل شرکت مناسبی نمیدانم به این علت که نرخ تغیرات برنامه ها بسیار زیاد است و مدیریت سلیقه ای حاکم است در این شرکت و افرادی هستن که منتطر این هستن موقعیت شغلی شما را دست خوش تغییر کنن، روز های کاری مناسبی ندارد چرا که شما باید پنچشنبه و جمعه ها سر کار باشید پیروز باشید

ایده سازان سین شمیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت خارج از ایران بودند و اخلاق غیر حرفه ای داشتند. خروجی نامشخص و از همه مهمتر در مدتی که اونجا کار کردم قرار بر این بود که بیمه من رو پرداخت کنند. اما بعدا فهمیدن بیمه من رو پرداخت نکردند و حتی نصف ماه آخری که اونجا بودم رو با من تصفیه نکردند. مدیریت در حد صفر