تجربیاتی که در این شرکت تجربه کردم اینجا در اختیار کارجوهای محترم قرار میدم، امیدوارم برایشان مفید واقع بشه. وقتی در ابتدا وارد این شرکت می شید همه چی عالی به نظر می رسه: که این شرکت چقدر خفنه. ولی همچی در اینجا تمام نمی شه. بعد مدتی این پیغام را دریافت می کنی که همچی فقط در ابتدا شعاف بود. در اینجا همیشه سورپرایز می شید چون همهچی درمورد کار هر روز تغییر می کنه. همه کارمندان منتظر نتیجه کار هستند ولی میبینی که بعد مدت طولانی کارتان کاملا بیهوده بوده چونکه همچی دمدمی مجاز و مبتنی بر سلیقه شخصی مدیریت می شه. حقوق هاتون دو پارتی واریز میشه و کاملا به موقع. این به نظر شخصی اصلی ترین تله این شرکت هس که شما را دست و پا گیر میکنه.توجه کنید محصولات خارج از ایران قرار بود فروخته بشه که به طور منطقی درآمد حاصل از فروش با هزینه ها و حقوق پرداختی فرقشون زمین تا آسمونه. در هر صورت خروجی در این شرکت تقریبا صفر بود، علی رقم اینکه همش به ما میگفتن این اپلیکیشن قراره بترکونه. یکی از مسایلی که همه ما را آزار می داد این بود صبح می اومدیم سر کار میدیدم یکی رو اخراج کردن. بدون اینکه به اون بنده خدا خبر بدن میگفتن خداحافظ که کاملا سلیقه ای بود این موضوع. بعد میپرسیدیم چرا فلانی رفت چیزی که به ما می گفتن با دلیل رفتن اون بنده خدا زمین تا آسمون فرق داشت خلاصه واسه هر کسی یه داستانی میساختن. چون مدیران اصلی و فاندرها در خارج کشور تشریف دارن یکشنبه ها تعطیل بودیم و ایام تعطیل رسمی ایران تعطیل نبودیم و کلا گارد شدید نسبت به این موضوع وجود داشت. یادمه دوران کرونا به زور ما رو ریموت کردن و شدیدا کنترل میکردن. واسه مرخصی گرفتن هم اذیت میشدیم که حق طبیعیه هر کارمندیه. همه قوانین طبق وزارت کار هستش ولی اون قوانینی که به نفع شرکته نه شما. مثلا همون تعطیلی و دردسر مرخصی گرفتن و نداشتن اضافه کاری و بیمه معمولی. حقوق برنامه نویسای iOS به صورت مرحله ای اضافه میشه که در ابتدا با ۳.۵ شروع می کنی با هر سطحی باشی فرقی نمیکنه ولی یادمه یه آگهی زدن ما میخوایم با یه رقم دورقمی استخدام کنیم. همه ما شوکه شدیم چطور شد یهو. در حق ما اجحاف شد کاملا. در شرکت خوراکی و ناهار رایگانه که خیلی خوبه ولی کیفیت غذا همچین تعریفی نداشت. ولی همیشه یه چیزی واسه ما سوال بود چرا همچی اینقدر تغییر میکنه و ثباتی وجود نداره. خلاصه سعی کردم موارد کلی رو در اختیارتون قرار بدم و تصمیم با شما :) امیدوارم هرجا شاغل میشی موفق باشی. نکات مثبت: - ناهار و خوراکی رایگان - همدلی کارمندان با همدیگه - حداقل بیمه کارمندی - محلی خوب برای تازه کارها - محل کار آروم و بدون سرصدا
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ایده سازان سین شمیران، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۶ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۷ از ۵؛ ۱۷٪ از کاربران ایده سازان سین شمیران را به دیگران توصیه میکنند. ۶ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
من مدت یک سال در این شرکت بودم ، محصولات این مجموعه برای خارج از ایران طراحی و توسعه داده میشه ، فضای کاری مناسب و دوستانه ای داشت ، پرداختی ها همیشه به موقع و سر وقت بود ، هنگام تصفیه هم مشکلی نداشتم چک پرداختی رو گرفتم ، نکته ای مهمه تو این شرکت اینه که همه تعطیل رسمی ها رو تعطیل نیستن ، و به جای جمعه ، یکشنبه تعطیله اونجا ،، شنبه هم پارت تایم ریموته ،، سر مرخصی هم زیاد سخت نمیگیرن ،، من سر عدد قرارداد جدیدم به توافق نرسیدم و جدا شدم ،،، اگر با فضای استارت آپی و نوع پروژه های این مدلی مشکلی ندارید واقعا جای بدی نیست
سلام لازم میدانم چندین نکته را بیان کنم در کل شرکت مناسبی نمیدانم به این علت که نرخ تغیرات برنامه ها بسیار زیاد است و مدیریت سلیقه ای حاکم است در این شرکت و افرادی هستن که منتطر این هستن موقعیت شغلی شما را دست خوش تغییر کنن، روز های کاری مناسبی ندارد چرا که شما باید پنچشنبه و جمعه ها سر کار باشید پیروز باشید
مدیریت خارج از ایران بودند و اخلاق غیر حرفه ای داشتند. خروجی نامشخص و از همه مهمتر در مدتی که اونجا کار کردم قرار بر این بود که بیمه من رو پرداخت کنند. اما بعدا فهمیدن بیمه من رو پرداخت نکردند و حتی نصف ماه آخری که اونجا بودم رو با من تصفیه نکردند. مدیریت در حد صفر
استخدام در ایده سازان سین شمیران
از مجموع ۶ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۶ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۱۷٪ از کاربران ایده سازان سین شمیران را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۶
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۷ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۷ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۷ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی ایده سازان سین شمیران مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ ایده سازان سین شمیران
آیا ایده سازان سین شمیران در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ایده سازان سین شمیران ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در ایده سازان سین شمیران چگونه است؟
بر اساس ۶ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۷ از ۵ است؛ ۱۷٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در ایده سازان سین شمیران چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ایده سازان سین شمیران از نگاه ۶ کارمند: ۱.۷ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در ایده سازان سین شمیران چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ایده سازان سین شمیران ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: