FrontEnd Developer
تجربهٔ کاری FrontEnd Developer در ایده پژوهان آویژه — امتیاز ۱.۰ از ۵ (شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱).
تجربه جالبی بود طی کردیم یک هفته با عنوان آزمایشی کنار هم دیگه باشیم و یک تسک تستی انجام بدم تسک رو دیدم و زمان بندی دادم و بعد از سرپا کردن سیستم شروع کردم به کار تا عصر از ساعت پنج به بعد منتهی انگار وارد قهوهخونه شده بودم عجیب نبود اولش خیلی خب چون دیده بودم وقتی خانم ها از شرکت میرن بعضیها بیشتر احساس راحتی میکنن ولی عجیب بود که همه در هر لایهای بیشعوریشون فوران میکرد و البته که خیلی هم بد نبود حداقل فحش ناموسی به هم دیگه نمیدادن این تحسین برانگیزه خلاصه این شد که روز دوم تصمیم گرفتم ادامه ندم چون اون جو و مکان و شرایط مناسب من نبود و امروز هم این دلیل رو دیدم و جالب بود برام به این فکر کردم که معنیش برای یک ادم خارج گود چی میتونه باشه جز اینکه این ادم سافت اسکیل نداره! پس تصمیم گرفتم جزئیات بیشتری رو درمیون بذارم امیدوارم مورد مناسب رو پیدا کنن اگر نمیتونن فرایندشون رو تغییر بدن و یا رویه هاشون رو عوض کنن