کارشناس برنامه نویس
تجربهٔ کاری کارشناس برنامه نویس در ایده گستر پوریا — امتیاز ۳.۰ از ۵.
شرکت کوچکی عه و محیطش و فضاش دوستانه ست. مزایای کار با این شرکت بیمه و بیمه تکمیلی و حقوق نسبتا خوبشه و فضای کار دوستانه بین همکاران معایب اش هم فشار کاری بالا ، حقوق با تاخیر میده ، یک ماه از حقوق رو نگه میداره تو ماه بعد میده ، حقوق در دو پارت داده میشه ، پایه حقوق پایین ، سنوات نمیده ***برای دوستانی که تازه کار هستن خوبه***
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
فقط برای شروع کار و کسب تجربه اولیه و سابقه کار مناسب هست و هیچ پیشرفتی از لحاظ رشد سازمانی و حقوقی وجود ندارد و مدیریت واحد و تصمیم گیری مشخص در سازمان به دلیل عدم استفاده از مدیران کاربلد وجود ندارد . محیط کاری نامناسب در حدی که برای ۵۲ پرسنل فقط یک سرویس بهداشتی وجود دارد و سیستم گرمایش و سرمایش مناسب در شرکت در فصول گرما و سرما وجود ندارد و مدیریت نیز اهمیتی برای راحتی کارمندان قائل نمی شود. حقوق در 2 پارت پرداخت میشه و بیشتر حقوق دریافتی در انتهای ماه بعد به شما داده می شود! و از سنوات و مزایای حقوقی خبری نیست!