ویکی‌تجربهجستجو
ایرانتیک
تجربهٔ کاری۲۴ خرداد ۱۳۹۹ · تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در ایرانتیک — امتیاز ۵.۰ از ۵ (تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹).

۵.۰· تخصص مخفی

من بعنوان یک فرد تازه کار در سمت backend استخدام شدم و هیچ گونه ادعایی نسبت به دانش خودم و برتر بودن نسبت به سایر افراد نداشتم tech lead مجموعه با صبر و حوصله مشکلاتم رو رفع می کرد و تا به امروز در این شرکت روزی نبوده که یک مطلب جدید یاد نگیرم شاید اگر خودم رو بعنوان senior معرفی می کردم انتظارها ازم بالاتر بود مدیریت در نقش cto با درک متقابل نسبت به افراد هیچ گونه فشار کاری خاصی نه به من و نه به هیچ یک از بچه های تیم بمنظور رساندن کار و تسک وارد نکرده و نمی کند بعضا حتی از مدیران بالاتر فشار های زیادی رو تحمل کرده که با توجه به شرایط به تیم فنی انتقال نداده و صبر کرده.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

ایرانتیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

با تمام وجود متنفرم از این سازمان. کار بیش از اندازه. بی توجهی به پرسنل. عدم امکان پیشرفت. محیط فوق العاده مسموم. عدم دانش کافی و سطح فنی بسیار پایین و مدیران در جایگاه نادرست و شرکت بر پایه ی روابط است محیط به شدن مصمومی داره عدم دانش کافی مدیران و برخورد به شدت نامناسب و همیشگی قطعا همیشه همراهتون خواهد بود در هر جایگاهی و با هر سطح دانشی روابط: تقریبا ۹۵ درصد افرادی که اونجا کار میکنن یا دانشگاه سمنان درس خوندن یا توی اموزشگاهی که مدیر فنی درس میده رفتن و یا دوستان و آشنایان مدیران اون شرکت هستند .هر کسی که وارد اون شرکت میشه درصورتی که اشنایان اونها نباشه نهایت چند ماه دووم میاره و بیشتر نمیتونه بمونه. اضافه کار:اضافه کار هیچ وقت پرداخت نمیشه در نهایت با پیگیری های زیاد مثلا اگه ۸ ساعت اضافه کار کرده باشی پول دو ساعتشو میدن و میگن راندمانت کافی نبوده و هیچ وقت از کار شما راضی نیستن .انتظار دارن تا ۷-۸ شرکت بمونی و براشون کار کنی حتی خیلی اوقات روزای جمعه شمارو مجبور میکنن بیاید سرکار مزایا:عیدی و سنوات با وزارت کار رو میدن صداقت و اطلاعات از کار :تقریبا حدود سه چهار ماه میگفتن این هفته لانچ داریم و از ما کار میکشیدن اما میدیدیم هیچ خبری نیست - به شما هیچ اطلاعی از این که شرکت تو چه وضعیتی قرار داره نمیدن یعنی شما نباید به هیچ وجه حتی با همکار خودتم حرف بزنی در غیر این صورت برخورد شدیدی میکنن

ایرانتیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

تعادل کار/زندگیشرکت انتظار داشت که از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۰ شب شرکت باشید چون ددلاین رد شده بود(نزدیک دو ماه لانچ داشتیم) شما باید شبها هم در شرکت میبودید(به تشخیص مدیر فنی چون بازدهی راضی کننده نبود هیچ وقت اضافه کاری تعلق نگرفت) حقوق و مزایاحقوق هیچ کارمندی به طور کامل طبق قراداد به دلایل واهی پرداخت نشد. قردادها با باپه وزارت کاری(۱،۸۰۰،۰۰۰) بسته می‌شدو عیدی ، سنوات، بیمه هم از روی هم میدادن امنیت شغلی/پیشرفتتقریبا هر ماه دو نفر اخراج و جایگزین میشدنبه شخصه کسی را ندیدم که این شرکت را در پروفایل لینکدین خود درج کند (منتظر بود یکی بیاد بگه شما از ماه بعدی نیا)از آنجایی که دوستان از همه انچه که برای توسعه نرم‌افزار میفهمیدن کد استایل خوب بود. و بر این مهم تاکید داشتند، باعث بهبود استایل کد نویسی می‌شد حقوق و مزایامبلغی قراداد با انچه که پرداخت شد زمین تا زیر زمین فرق میکرد مدیریتاز متودولوژی اخم کن تا همه ازت حساب ببرن استفاده میشد از همه منزجر کننده تر در این شرکت سخنرانی حماسی فردی بود که کمترین اعتقادی به حرفهایی که میزد نداشت و از پس مدیریت حداقلیات زندگی خودش بر نمیومد