ویکی‌تجربهجستجو
ایران دوستان
تجربهٔ کاری۱۸ مرداد ۱۳۹۹ · شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در ایران دوستان — امتیاز ۱.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹).

۱.۰· تخصص مخفی

از مدیریت افنضاح و آماتور شرکت که بگذریم، میرسیم به بخش تولید محتواش که بسیار افتصاح بود...متاسفانه سرپرست قسمت تولید محتوا خانمی بود که هیچی از تولید محتوا سرش نمیشد و علنا داخل این بخش علاوه بر مسخره کردن کارمندان، یه باند بازی وسیع راه انداخته بود و همین باعث شده بود که راندمان کاری قسمت تولید محتوا به شدت پایین بیاد.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

ایران دوستان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

من چند سال در شرکت ایران دوستان کار می کردم. بر خلاف صحبتی که ابتدای استخدام با مدیر بخش داشتم حقوق من متناسب با پیشرفت کاری و حجم کاری تغییری نکرد. حجم کار بالا بود و پرداختی منصفانه نبود. متاسفانه حاشیه های شرکت آنقدر زیاد بود که فرصتی برای پیشرفت کاری باقی نمی گذاشت. بعلاوه، ارتقا درجه بر اساس شایستگی فرد و یا پیشرفت شغلی صورت نمی گرفت و تنها به واسطه ارتباطات و آشنایی با مدیران شرکت بود که فردی با تحصیلات کاملا غیر مرتبط می توانست مدیر بخشی شود که هیچ سنخیتی با دانش و تجربه او نداشت. با اینکه ایران دوستان شرکت به ظاهر موفقی است اما شرایط روحی بسیار بدی برای کارمندان فراهم می کند و ناخواسته کارمندان هر بخش درگیر رقابت های ناسالم بین مدیران بخش های مختلف می شوند. بعلاوه، مدیریت اصلی شرکت به تبادل نظر با کارمندان علاقه ای نداشته و معیار سنجش ایشان نسبت به عملکرد کارمندان به نظرات مدیران هر بخش بستگی دارد. در نتیجه اگر مدیر بخشی بر اساس سلیقه شخصی با کارمندش مشکلی داشته باشد یا سطح دانش او را بیشتر از خود بداند، می تواند به راحتی اوضاع را جوری جلوه دهد که به اخراج یا استعفای آن کارمند منجر شود. من پس از چند سال همکاری از شرکت استعفا دادم اما بابت آخرین روزهای کاری با من تسویه حساب نکردند. سفته 10 میلیونی را نیز که در شرکت بابت حسن انجام کار به امانت گذاشته بودم تا 6 ماه بعد از قطع همکاری به من پس ندادند! با توجه به تجربه کاری خود در شرکت مذکور، حتی اگر حقوق و مزایای شرکت تغییری کند باز از نظر محیطی و شرایط کاری این شرکت را به کارجویان توصیه نمی کنم.