“تجربه طلایی”
تجربهٔ کاری “تجربه طلایی” در ایران زاک — امتیاز ۱.۰ از ۵.
من در حال حاضر در ‘سیستم ها و روش ها’ ایران زاک بصورت تمام وقت و به مدت ۵ تا ۱۰ سال مشغول به کار هستم.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
مدیر واحدی که باهاش مصاحبه کردم بسیار محترم و با دانش بود. برخوردا خیلی خوب بود. روند مصاحبه تخصصی و خوب بود. اما قرارداد خیلی واضح گفته نشد، شرح وظایف هم همینطور. فقط راجع به ماهیت کار صحبت شد و سوابق من. حتی مبلغ حقوق درخواستی رو هم برای دو ماه کمتر از اون چیزی که توافق شد گفتند که پرداخت میکنن. در ضمن حقوقشون یک ماه عقب هست از روال عادی.
معرفی خود و سوابق شغلی سوالاتی در مورد Outlook نوشتن نامه اداری حتما در مورد تعیین وظایف پرسنل و قرارداد کار صحبت های لازمه انجام شود. دقت لازم در انجام کار داشته باشید.
من در حال حاضر در شرکت ایران زاک بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال مشغول به کار هستم.