ویکی‌تجربهجستجو
ایران زاک
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه سیستمها و روشها

تجربهٔ کاری مصاحبه سیستمها و روشها در ایران زاک — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه سیستمها و روشها

مدیر واحدی که باهاش مصاحبه کردم بسیار محترم و با دانش بود. برخوردا خیلی خوب بود. روند مصاحبه تخصصی و خوب بود. اما قرارداد خیلی واضح گفته نشد، شرح وظایف هم همینطور. فقط راجع به ماهیت کار صحبت شد و سوابق من. حتی مبلغ حقوق درخواستی رو هم برای دو ماه کمتر از اون چیزی که توافق شد گفتند که پرداخت میکنن. در ضمن حقوقشون یک ماه عقب هست از روال عادی.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

ایران زاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مسئول دفتر
۱.۰
مصاحبه مسئول دفتر

معرفی خود و سوابق شغلی سوالاتی در مورد Outlook نوشتن نامه اداری حتما در مورد تعیین وظایف پرسنل و قرارداد کار صحبت های لازمه انجام شود. دقت لازم در انجام کار داشته باشید.

ایران زاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“تجربه طلایی”
۱.۰
“تجربه طلایی”

من در حال حاضر در ‘سیستم ها و روش ها’ ایران زاک بصورت تمام وقت و به مدت ۵ تا ۱۰ سال مشغول به کار هستم.

ایران زاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“معمولی”
۱.۰
“معمولی”

من در حال حاضر در شرکت ایران زاک بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال مشغول به کار هستم.