ویکی‌تجربهجستجو
ایمن دابا پارسیان
تجربهٔ کاری۲۴ خرداد ۱۳۹۹ · تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در ایمن دابا پارسیان — امتیاز ۳.۰ از ۵ (تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹).

۳.۰· برنامه نویس

من حدود ده سال پیش اونجا بودم و بعد از ده سال که تو جامعه اذیت شده بودم اولین محیطی بود که توش کاملا احساس خوب و آرامی داشتم . مدیر عامل فوق العاده با شخصیت بودند . و من هنوز دلم برای شرکت تنگ می شه . فقط اون موقع ما بیشتر از ساعت کاری وزارت کار کار می کردیم و شرکت تازه تأسیس بود . و تنها خاطره بدی که دارم بیشتر از ساعت کاری کار کردن بود .

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

ایمن دابا پارسیان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۲.۰
تخصص مخفی

چند ماهی میشه که شرکت در حال تصمیم گیری بر اساس تجربیات نفرات پر حاشیه شده. چند پروژه بودن هم مانع از به سمر رسیدن نتیجه خوب میشه. به نظرم اینجا فقط یه سفره ای پهن شده و میشه ازش استفاده کرد.

ایمن دابا پارسیان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند
۴.۰
برنامه نویس بک اند

شما در این شرکت استرس شرکت های استارت آپی را احساس نخواهید کرد و در کمال آرامش کار خود را انجام خواهید داد. مدیر فنی بسیار با شعور و با معرفتی دارند. نه از ینا که فقط بالا سرت وایستادن و کار ازت میخوان. از اوناش که واسه حقوقت میرن با مدیر عامل میجنگن. محیط کاملا دوستانه با رعایت حرمت هاست و به هیچ وجه احساس بدی بهتون دست نمیده. حقوق هاشون رو یکم دیر پرداخت میکنن ولی هیچ وقت نشده که پرداخت نکنن یا کم بدن. 3 یا 4 تا پروژه خیلی خوب دارن که کسی که میخواد امنیت شغلی داشته باشه میتونه با خیال راحت 3 یا 4 سال سر خودشو گرم بکنه و اینو هم بگم که اکثر کارمندا سابقه بیشتر از 3 سال رو دارن یعنی محیطشون خوبه و امنیت شغلی دارن. اضافه کاری کلا ندارن و فقط 8 ساعت کاریست. روزهای پنج شنبه یک هفته در میان تعطیلن.