....
تجربهٔ کاری .... در بانی رایان پرداز نو — امتیاز ۱.۰ از ۵.
توی این سایت یا ملت نظرات واقعی(99درثد مواقع نظر منفی) درمورد شرکتا مینویسن یا hr ها میان به طرز کودکانه و تابلویی جانبداری میکنند و نظر مثبت مینویسند مثل نظر 1402/9/5 بس کنید بابا به جاش 2تا مدیر باسواد باادب و خونواده دار بیارید که باندبازی و چشم چرونی و دختربازی رو بذارن برای زندگی شخصی نه محیط کار
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
به عنوان کسی که 13 سال سابقه کار مرتبط با بازار آی تی داره، بانی نو یکی از شرکت های کاملا متفاوته. جاییه که خیلی توش می تونید یاد بگیرید اگه خودتون انگیزه پیشرفت داشته باشید و یکی از مجموعه هاییه توی این حوزه که هم خودش واردات داره و هم گارانتی. اگه بخوام بیشتر توضیح بدم تنها نقطه ضعف این کمپانی ساعت کاری غیر شناوره که واقعا یه روزایی خسته کننده میشه ولی در کنارش هم اینکه محیط خیلی صمیمانه است اکثر اوقات این مساله اصلا به چشم نمیاد. توی محیطی که دائما تعداد نیروها در حال افزایش هست مطمئنن آدم حس پیشرفت میگیره چون اندازه شرکت در حال پیشرفته. یکی از جاهاییه که پیشنهاد می کنم برای کار