ویکی‌تجربهجستجو
برسا نوین رای
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه مدیر پروژه

تجربهٔ کاری مصاحبه مدیر پروژه در برسا نوین رای — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه مدیر پروژه

من تو اسفند ماه با دوستان برای پوزیشن مدیر پروژه مصاحبه کردم اول با من تماس گرفتن و مصاحبه منابع انسانی رو به شکل آنلاین ست کردن که من خیلی خوشم اومد چون تو شرایط کرونا ترجیح میدادم که حضوری کمتر برم برای مصاحبه مصاحبه به شکل اسکایپی بود با مدیرمنابع انسانیشون، یه خانم خیلی محترم که به نظر تو مسائل نرم افزاری هم مسلط بود مصاحبه کردن، یه سری سوال فنی و یه سری سوال روانشناسی پرسیدن. سوالا زیاد سخت نبود ولی به نظرم با هدف خاصی پرسیده میشد. بعد از دو روز با من تماس گرفتن برای مصاحیه حضوری با دوتا آقا صحبت کردم یه سری سوال درمورد کارایی که انجام دادم و توانایی هایی که دارم پرسیدن این مرحله هم زیاد سخت نبود و گفتن که باهام تماس میگرن که بعد از چند روز ایمیل ریجکت رو ازشون دریافت کردم با توجه به مصاحبه های خوبی که داشتم به نظرم برای حقوق درخواستی ریجکت شده باشم

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه