ویکی‌تجربهجستجو
بلور کاوه
تجربهٔ کاری۲۱ خرداد ۱۳۹۹ · تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در بلور کاوه — امتیاز ۳.۰ از ۵ (تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹).

۳.۰· برنامه نویس

خود شرکت بلور کاوه از امکاناتی همچون سرویس رفت و آمد برخوردار هست و ساختمان زیبایی هست که آدم از فضای بیرون ساختمان حس خوبی می گیره . ولی من خیلی خاطره بدی با مدیر برنامه نویسی آنجا داشتم . شاید تا کنون به دلیل تجاربشون بهتر شده باشند . ولی برای من کار کردن باهاشون فوق العاده سخت بود. خیلی به کار شک داشتند و سیستم رو مانیتور می کردند. نیم ساعت ؛ ساعت ناهار و نماز بود و فقط بیست دقیقه طول می کشید تا به قسمت مربوطه برای ناهار بریم . و ایشون نسبت به اینکه حتما منظم باشیم و به موقع بیایم و به موقع برای نماز و ناهار بریم خیلی حساس بودند. کاری رو که از من خواسته بودند ؛ من حتی چند روز به خاطر کار چای نخوردم و همیشه استرس اینو داشتم که سر ساعت ناهار و نمازم تموم شه و به موقع برسم . کار رو با موندن بیشتر از ساعت کار و فشار به موقع تحویلشون دادم . ولی ایشون فقط انتقاد کردند . بدون حتی ذره ای تشکر . یو آی کارم نسبتا خوب بود و بیزینس کارم هم خوب بود . ولی ایشون یه ایراد کوچک از یو آی رو خیلی بزرگ کرده بودن . چند سوال مختصری رو که پرسیده بودم رو انتقاد کردند و شاید پنج دقیقه یا بیست دقیقه ای که بعضی روزها به دلیل انرژی گرفتن یا شستن دست و صورت یا گرم کردن غذا کار رو دیر شروع کرده بودم و ایشون با مانیتور متوجه این مسأله شده بود . به کارمندان عادی مثل من چای نمی دادند و به روسا چای می دادند . و آشپزخانه اونقدر دور بود که با سخت گیری ای که وجود داشت آدم از خوردن چای پشیمون می شد . اصلا رفتار صمیمانه ای نداشت . و رفتارش خشک و جدی مثل پادگان سربازی بود . خیلی تجربه بدی بود خیلی بد .

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰