توسعه دهنده نرم افزار ربات
تجربهٔ کاری توسعه دهنده نرم افزار ربات در بهترینو — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۴۰۱ تا اردیبهشت ۱۴۰۲).
تجربه من مربوط به تماس، مصاحبه و قرار همکاری هست که هیچ وقت در عمل انجام نشد! از این شرکت چند بار تماس گرفتن. دو نفر از مهندس های شرکت که اسمشون رو ترجیح میدم نیارم در مورد تمام جزئیات کار صحبت کردند و نحوه همکاری و حتی ساعت و حدود دستمزد هم مشخص شد. در مورد بخش فنی پروژه ها صحبت کردیم تا به صورت دقیق مشخص بشه قراره از کجا کار شروع بشه و چقدر زمان و نیرو لازمه. و این صحبت ها همه هم از طریق تلفن شرکت و هم شماره شخصی این افراد بود. در نهایت قرار شد که جمع بندی کنن و ظرف 1 الی 2 روز شرایط نهاییشون برای همکاری رو مشخص کنن. ولی دیگه از این لحظه به بعد هیچ خبری ازشون نشد! تماس ها بدون پاسخ میموند و فقط یه بار منشی شرکت با بی انگیزگی تمام جواب داد که منم در مورد این سطح از رفتار غیر حرفه ای اعتراض کردم که براش اصلا مهم نبود. همه اینا در حالیه که تماس و صحبت در مورد پروژه کاملا از سمت خودشون بود و حتی در صورت تغییر نظر هم میتونستن خیلی ساده بگن که نظرمون عوض شده! ولی ظاهرا ترجیح دادن جواب تلفن رو ندن! مشاغل مختلف با کارفرماهای مختلف رو تجربه کردم ولی هیچ کدوم تا اینجا تا این حد رفتار بچه گانه و غیر حرفه ای نداشتن.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
شرکت بسیار خوبی برای یادگیری و پیشرفت هست. افراد تجربه ها و دانش هاشونو به اشتراک میزارن و در هفته تایم خوبی به یادگیری تخصیص داده میشه که جزو ساعت کاری هست. تمام حضوری و جلسات هر دوروز در تیم و هفتگی و ماهانه میزارن که در جلسات به نظرات و حرف های همه ی افراد گوش داده میشه. تقسیم بندی تسک ها مناسبه و به پیشرفتتون توجه میکنن. شرکت خوراکی در اختیار افراد میزاره. حقوق ها و قرارداد ها به موقع و به اندازه هستن و به نظرم بسیار با انصاف هستن.