ویکی‌تجربهجستجو
بهران آسانبر
تجربهٔ کاری

فرزکارcnc

تجربهٔ کاری فرزکارcnc در بهران آسانبر — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· فرزکارcnc

از یک کیلومتری این شرکت هم رد نشید نه حقوق سرموقع نه مزایایی داره فقط یک کیلو اجیل شب عید میدن تمام . نه گوشی میتونی بیاری تو انگار پادگانه . تو سرویس هم جا نباشه باید تا خود شرکت سرپا وایستید .غذا های بی کیفیتی هم داره که اولش نمیگن پولیه بعد که استخدام میشید میگن اقا روزی 30 تومن هزینه غذاته که اگه مرخصی بری و اعلام نکنی که غذا برات نگیرن 50 تومن جریمه میشی تازه پول غذاتم کم میکنن و اینکه ساعت کاریش خیلی زیاده پنج شنبه هاش هم ظاهرن تعطیله ولی میگن باید بیایی اگه دارید استخدام میشید اینجا نیایید به حرفم اعتماد کنین

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

بهران آسانبر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

حقوق وزارت کار حقوقش باتوجه به ساعت کاریش کمه ساعت کاری زیاد واقعا آدم به بقیه کاراش نمیرسه شرکت جای دور افتاده ای هستش داخل شهرک صنعتی پرنده فقط اسم درکرده

بهران آسانبر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اداری
۲.۰
اداری

هیچ کدوم از مزایایی که تو اگهی هاش زده رو نداره .اینجا کار نکنید.پنج شنبه هاش تعطیل نیست عدم توازن کار زندگی ناهارش رایگان نیست حقوقش به موقع پرداخت نمیشه درکل کارخانه خوبی نیست کلام اخر اینجا کار نکن

بهران آسانبر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول دفتر
۱.۰
مسئول دفتر

این شرکت مدیریت پیگیری نداره یه مدیر چجوری متوجه ضعف کارخونه به اون بزرگی نمیشه تو یک سال آخر ۵ بار مسئول دفتر عوض کرده چرا پیگیر نمیشه دلیل این تعویض افراد نیستند بلکه سازمان خودش که منابع انسانی فقط پارتی بازی میکنه همه به دلایل مسخره اخراج میشن و اون هم آخرین روز قرارداد خیلی یهو تماس میگیرن و اعلام می‌کنند قرارداد تموم شده از فردا نیان این کارخونه واقع خیلی مزخرف هست روز اول همه ازت با این سوال روبه رو میشی کی اومدی اینجا اگه سابه تو این کارخونه یا پارسکنز داری باهات خوب برخورد میشه اما اگه نه که واویلا یه کارخونه ۷ تا مسئول دفتر داره فقط ادا دارن یه مشت آدم بدون تحصیلات که اطراف تهران کار نیست استخدام کردند و یکی یه پیشوند پسوند مدیر و سرپرست به یه دهه ۷۰ یا ۸۰ که دیپلم داره دادن دیگه می‌تازونن برا خودشون فوق العاده محیط غیر حرفه ای و بی ادب

بهران آسانبر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر معمولی
۵.۰
کارگر معمولی

سلام دوستان می‌خواستم لحظه‌ای وقت بزارم و از همه شما بابت تجربه فوق‌العاده‌ای که در شرکت بهران آسانبر داشتم، تشکر کنم. واقعاً همکاری با شما یک لذت خاص بود سختی هم داشته اما خب سرتاسر برای من تجربه بوده تو این شرایط خاص کشور حقوق هاشونو سر تایم دادن و اگر نیاز بود تشریف بیارید برای اثبات این موضوع پیشرفت اینجا خیلی خیلی راحته اما باید بخوای اون دوستمون که میگه غذا فلان قدر میگیرن ظاهرا از قیمت ها خبر نداره قیمت غذا شاید در روز نفری ۳۰۰ دربیاد اما از ما حدودا ۳۰ میگیرن کیفیتش هم ۵ تاش خوبه یکیش ضعیف انصاف داشته باش برادر من اینا همش اثبات شده هستش گوشی ممنوعه برای یکسری اشخاص چون بارها تو شبکه های اجتماعی بودن بارها اتفاقات خطرناک افتاده براشون اینجا خط تولیدیه که بسیار ابزارهای خطرناکی داره و لحظه ای غفلت مساوی با آسیب های جدیه خلاصه احترام و رعایت قوانین و تجربه کاری اینجا شمارو بالا میبره خروجی مالی زیاده ورودی تو این اوضاع اقتصادی کم هستش مقداری انصاف داشته باشیم و درک کنیم اینجارو و باید باهم دیگه بزرگ ترش کنیم . سربلند باشید درکل چه اینجا چه هرجای دیگه تا خودتون نخواهید پیشرفت نمی‌کنید و باید صبر کنید ای کاش اگر از شخصی عقده داشتیم کلی گویی نکنیم و بپذیریم