ویکی‌تجربهجستجو
بهزی
تجربهٔ کاری

Laravel

تجربهٔ کاری Laravel در بهزی — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· Laravel

من برای این شرکت رزومه فرستادم و بعد از چند روز تماس گرفتند.مراحل مصاحبه نسبت به بقیه ی شرکت ها طولانی تر بود. مصاحبه ی اول تلفنی بود -مرحله دوم حضوری و سوالات غیر فنی بود - مرحله سوم یه تسک فرستادند که خیلی کوچیک بود و واقعا برای ارزیابی سطح دانش بود- مرحله چهارم یه روز تمام وقت به صورت آزمایشی رفتم. برنامه نویس ارشد بک اند و فرانت اند و مدیر مجموعه خیلی برخورد خوبی داشتند و در مجموع با توجه به یک روز کار کردن جای استاندارد و قابل قبولی بود.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

بهزی
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس فرانت
۱.۰
برنامه نویس فرانت

مدیر این مجموعه یک آدم وقیح، دروغگو و پرحرفه. به عنوان مثال بیمه نمی کنه شروع می کنه دروغ گفتن مثلا مامور بیمه اومده شرکت نبودی ما اون ماه تو رو بیمه نکردیم، تو فرارمالیاتی داری برای همین درصد بیمه رو از تو کم می کنیم ولی تو رو بیمه نمی کنیم! کلا کارمندش رو احمق و بچه فرض می کنه یه کار خطرناکی هم که می کنه اینه که صدا ضبط می کنه و اسکرین شات می گیره بدون اجازه! مثلا رفته یه جلسه صداهاشونو ضبط کرده میاد برای کارمنداش انتشار میده میگه اونا به ما اجازه دورکاری نمیدن، نمی دونه این کارها جرمه، هر کی به این مجموعه اضافه شده سر چند ماه با شکایت جدا شده.

بهزی
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·--
۱.۰
--

چند ماه در این شرکت کار کردم.۳ ماه اول رو با اینکه حق بیمه از حقوقم کم میکردن اما بیمه رد نکرده بودن. رفتار مدیر خیلی بی‌ادبانه‌ست و اصلا ارزشی برای کارمندانش قائل نیست.موقع تسویه حساب عیدی و سنوات رو بهم ندادن و حقوق آخرمو هم با چندین بار تماس و چندماه تاخیر پرداخت کردن.بعد از شکایت و ۱ سال دوندگی کردن تونستم عیدی و سنواتم رو بگیرم.سفته رو هم هنوز بهم تحویل ندادن. تنها چیزی که میتونم بگم اینه به هیچ عنوان خودتونو تو این موقعیت قرار ندین.