ویکی‌تجربهجستجو
بهسون
تجربهٔ کاری

سئو کار و ادمین

تجربهٔ کاری سئو کار و ادمین در بهسون — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· سئو کار و ادمین

این شرکت یک کلاه بردار در زمینه دیجیتال مارکتینگ هست. کارموز میگیره کار رو جلو میبره اما نه استخدامی صورت میگیره و نه حق و حقوقی برای کارمند ها قائل میشه . تمامی کار های این شرکت بر دوش کارموز هست و هیچ مسئولیتی در قبال اون قبول نمیکنه . در اخر هم خبر از حق و حقوق و استخدام نیست .

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

بهسون
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز
۱.۰
کارآموز

این شرکت در بازه های زمانی مختلف آگهی کارآموز میده و در آگهی قید می کنه که در صورت رضایت کارفرما جذب صورت می گیره. ولی هیچ وقت این اتفاق نمی افته. این شرکت به وسیله برنامه های کارآموزی کارهای خودش رو با کیفیت کم انجام میده و وقتی دوره کارآموزی در اون پوزیشن تموم میشه میگه شما به اندازه کافی خوب نبودی و مجددا کارآموز دیگه ای جذب میکنه. بدون اینکه بخواد هیچ تعهدی نسبت به کارآموزان داشته باشه. کلا تو جابینجا هم آگهی شغل تمام وقت ندارن.