کارآموز
تجربهٔ کاری کارآموز در بهسون — امتیاز ۱.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۸).
این شرکت در بازه های زمانی مختلف آگهی کارآموز میده و در آگهی قید می کنه که در صورت رضایت کارفرما جذب صورت می گیره. ولی هیچ وقت این اتفاق نمی افته. این شرکت به وسیله برنامه های کارآموزی کارهای خودش رو با کیفیت کم انجام میده و وقتی دوره کارآموزی در اون پوزیشن تموم میشه میگه شما به اندازه کافی خوب نبودی و مجددا کارآموز دیگه ای جذب میکنه. بدون اینکه بخواد هیچ تعهدی نسبت به کارآموزان داشته باشه. کلا تو جابینجا هم آگهی شغل تمام وقت ندارن.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
این شرکت یک کلاه بردار در زمینه دیجیتال مارکتینگ هست. کارموز میگیره کار رو جلو میبره اما نه استخدامی صورت میگیره و نه حق و حقوقی برای کارمند ها قائل میشه . تمامی کار های این شرکت بر دوش کارموز هست و هیچ مسئولیتی در قبال اون قبول نمیکنه . در اخر هم خبر از حق و حقوق و استخدام نیست .