مصاحبه کارشناس تولید محتوا
تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس تولید محتوا در بونس — امتیاز ۱.۰ از ۵.
مصاحبه ی من دو مرحله بود. در هر دو مرحله کارشناس منابع انسانی و یکی از کوفاندر ها باهام صحبت کردن. مرحله اول خودم رو معرفی کردم و از کارهایی که قبلا کردم و توانایی هام گفتم. این که چه چیزهایی تو محیط کار برام اهمیت داره. از چه چیزهایی میتونم بگذرم و چه مسائلی خطوط قرمزم هست. یک تست درباره محتوا ازم گرفتن. به این شکل که یک برگه دادن بهم و توش چهار تا سوال بود و یک رب زمان داشتم. سوال ها رو جواب دادم و بعد از بررسی، بهم گفتن که ما در نظر داشتیم برای چند ماه آینده متخصص دیجیتال مارکتینگ جذب کنیم و با توجه به سوابق کاریتون و فعالیت هایی که داشتید، ترجیح میدیم برای دیجیتال مارکتینگ شمارو جذب کنیم. اعتماد به نفس داشته باشه و خود واقعیش رو نشون بده. همین 🙂 ویژگیهایی که براشون مهم بود: اینکه تایپت شبیه به خودشون باشه. خیلی از نظر شخصیتی، تفاوت نداشته باشی. چون بونس یه تیمی هست که واقعا از افراد شاد و جوون و به شدت پر انرژی تشکیل شده که همه ی اعضا کنار هم برای یک هدف مشترک تلاش می کنن و همه با هم خوبن. به معنی واقعی همه هوای همدیگرو دارن 🙂