ویکی‌تجربهجستجو
بیمیتو
تجربهٔ کاری۳ آبان ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹

حسابدار

تجربهٔ کاری حسابدار در بیمیتو — امتیاز ۴.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).

۴.۰· حسابدار

محیط صمیمی و به دور از تنش و همراه با تیمی جوان و با انگیزه بسیار بالا نقطه قوت نقطه ضعف توجه بیشتر به واحدها و حقوق

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

بیمیتو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تیم فنی
۱.۰
تیم فنی

تجربه ی خوبی در شرکت بیمیتو نداشتم. استخدام ازکی شدم. بعد بیمیتو با ازکی تلفیق شد. حجم کار بسیار بالایی داشتن. چند نفر که با هم دوست هستن شرکت رو تشکیل دادن و پست مدیریتی گرفتن. فردی که مدیر شده اصلا سافت اسکیل نداره و نمی دونه چطور باید رفتار کنه. در حالت کلی رضایت نداشتم.

بیمیتو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان مشتریان
۱.۰
پشتیبان مشتریان

باسلام.من قرار بود درصورت توافق طرفین وارد این شرکت بشوم.متاسفانه این شرکت بحدی دارای ابهام درهمه ابعاد بود که وقتی از آنجا بیرون آمدم تا ساعتها درمورد چرایی وضعیت آنجا فکرم درگیر بود.از عزیزانی که درهر پوزیشنی مایلند وارد این شرکت بشوند به آنها بگویم که خود را گرفتار نکنید.

بیمیتو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مسئول دفتر
۱.۰
مصاحبه مسئول دفتر

بهترین قسمتش این بود که مثه بقیه جاها قبل مصاحبه یه فرم چند صفحه‌ای چرت برای پر کردن بهم ندادن. از پر کردن فرمی که اطلاعاتش توی رزومه‌ام هست بدم‌میاد. محیط شیک و دوستانه‌ای داشت. یه خانوم و آقای جوان با من مصاحبه کردن که برخوردشون خیلی خوب بود. مخصوصا لبخند و برخورد اون آقا (اگه اشتباه نکنم آقای محمدحسینی) استرس من رو از بین برد و‌ حس خوبی رو جایگزینش کرد. در کل ازشون ممنونم. انتقادی که بهشون وارده اینه که قرار بود برای مصاحبه دوم به من اطلاع بدن که ندادن و این برای کسی که جویای کار هست اصلا خوب نیست. من از همه کارفرماهای عزیزی که احتمالا دارن این متن رو میخونن خواهش می‌کنم در صورت نپذیرفتن کسی که بهتون احترام گذاشته و برای مصاحبه حاضر شده جتما از طریق ایمیل بهشون اطلاع بدید که فلانی رد شدی. با همین رفتارای اجتماعی درست میشه کشور بهتری داشت

بیمیتو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس جاوا
۲.۰
برنامه نویس جاوا

برای پوزیشن جاوا دولوپر برای ازکی که با بیمیتو ادغام شده رزومه فرستادم. تماس تلفنی برقرار شد و جلسه‌ی مصاحبه بصورت مجازی ست شد. تو جلسه سوالای فنی پرسیده شد که سطح سوالها متوسط بود. نه خیلی سخت بود و نه خیلی آسون . مصاحبه کننده رفتار بسیار گرمی داشت و اصلا استرسی بهت وارد نمی‌شد. در پایان جلسه گفتن اگر تایید بشم برام تسک میفرستن. تقریبا یک ساعت بعد برام تسک رو فرستادن و سه روز هم مهلت دادن. بعد از اینکه تسک رو فرستادم گفتن بهت خبر می‌دیم. بعد از چند روزی زنگ زدن و گفتن که تسک اوکیه و یه جلسه اچ آر داشته باشیم. جلسه‌ی اچ آر واقعا جلسه ی سختی بود و خیلی تو موارد مختلف دیپ می‌شدن. پایان جلسه گفتن که تا ۷ روز کاری اطلاع داده میشه. روز ۵ام تماس گرفتن و گفتن که بصورت حضوری برم شرکت. تو روزی که تعیین شده بود رفتم شرکت و دوباره جلسه ایی داشتیم. جلسه کاملا تکرار جلسه‌ی اچ آر بود و من فقط حرف های تکراری زدم !! پایان جلسه گفتن کاندیداهای دیگه ایی هم هستن و بعد از اینکه مقایسه انجام بگیره اطلاع رسانی میشه! با مسئول اچ آر تماس گرفتم و خواستم اطلاعات بیشتری راجع به جلسه‌ی اون روز و اینکه چرا تکراری بود بهم بده و درجواب گفت ما میخواستیم حضوری ببینیمت برای همین یک جلسه دیگه ست کردیم !! بعد از ۵ روز تماس گرفته شد و گفتن که ما به یک نفر ارشد تر نیاز داریم !! سوال من اینه که مگه مصاحبه‌ی فنی انجام نشد؟؟ مگه تسک داده نشد ؟؟ طبیعتا ارزیابی کردید میزان ارشدیت من رو که تایید دادین برای جلسات بعدی ! این پروسه ۱ ماه طول کشید و به کل روند کاری ام رو مختل کرد و در آخر بی نتیجه بود! بعد از یک مصاحبه فنی، انجام تسک و دو مصاحبه‌ی اچ آر به دلیل نداشتن سابقه رد کردن ! از نکات مثبت این شرکت میشه رفتار محترمانه و گرم و صمیمی رو نام برد. محیط شرکت هم خیلی حس خوبی می‌ده. اچ آرشون هم واقعا سریع جواب می‌داد و خیلی برخورد خوبی داشتن. ولی روند جذب بسیار طولانی و اذیت کننده ایی دارن که تا آخرین لحظه هیچ چیزی معلوم نیست ! این رو هم بگم که تا آخرین روز هیچ صحبتی راجع به حقوق نشد !

بیمیتو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نويس
۵.۰
برنامه نويس

منابع انسانی و مدیریت این شرکت کنار هم یه ساختار عالی رو تشکیل دادن. ارتباط ببن افراد واقعا خوبه و حاشیه خیلی کمه. روابط دوستانه و قدردانی از همه کارمندان توسط مدیریت انجام میشه. من به شخصه تجربه ای خوبی در طول همکاریم با این شرکت دارم.