تحلیل گر داده
تجربهٔ کاری تحلیل گر داده در تابش نور قم — امتیاز ۲.۰ از ۵ (بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹).
- شرکت خانوادگی هستش که در زمینه ارایشی و بهداشتی فعالیت میکنه. - 2 ماه اول شما رو بیمه نمیکنن و بعد از اون با یک شرکت واسط بیمه انجام میشه. - سفته سفید (پشت نویسی نشده ) از شما میخوان با ضامن اداری بهمراه فیش حقوقی که حضورا در سازمان بیاد و امضا کنه . - یک ماه حقوق ذخیره میشه و از ماه دوم پرداخت میشه (یعنی همیشه یک ماه پیش شرکت میمونه) البته با توجه به فروش بعضی وقتا از 2 ماه بیشتر میشه که پرداخت نشه - ساعت کاری 8:30 الی 17 پنج شنبه ها 14 هستش :)) یعنی 45 ساعت در هفته :))) - تایم نهار 30 مین هست که باید هر کسی سر میز خودش نهارو بخوره و با کسی حرف نزنه!!! - هیچ تکنلوژی در شرکت وجود نداره و همه چی به صورت کاملا سنتی پیش میره. - مدیر عامل رسما هیچ کاره هستش و مدیر اجرایی در همه پوزیشن ها حضور داره و تصمیم گیرنده اخر هستش. - در صورت عدم تمایل به همکاری شرکت با شما یک شبه این تصمیم گرفته میشه و روزی که صلاح بدونن بتون میگن و هرچقد تلاش کنین دلیل اون مشخص شه با بهونه های مثل سرم درد میکنه یا یه تایم دیگه صحبت کنیم جوابتون رو میدن. - در مورد اضافه کار پاداش یا حقوقی دریافت نمیکنین اما انتظار دارن که بیشتر از ساعت اداری حضور داشته باشین. - جلسه های که رسما هیچ بازده ای نداره زیاد برگذار میشه چون شرکت سلیقه هستش که در نهایت یک نفر با میل خودش تصمیم میگیرن.