ویکی‌تجربهجستجو
تابش نور قم
تجربهٔ کاری۲۹ دی ۱۳۹۹ · بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹

تحلیل گر داده

تجربهٔ کاری تحلیل گر داده در تابش نور قم — امتیاز ۲.۰ از ۵ (بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹).

۲.۰· تحلیل گر داده

- شرکت خانوادگی هستش که در زمینه ارایشی و بهداشتی فعالیت میکنه. - 2 ماه اول شما رو بیمه نمیکنن و بعد از اون با یک شرکت واسط بیمه انجام میشه. - سفته سفید (پشت نویسی نشده ) از شما میخوان با ضامن اداری بهمراه فیش حقوقی که حضورا در سازمان بیاد و امضا کنه . - یک ماه حقوق ذخیره میشه و از ماه دوم پرداخت میشه (یعنی همیشه یک ماه پیش شرکت میمونه) البته با توجه به فروش بعضی وقتا از 2 ماه بیشتر میشه که پرداخت نشه - ساعت کاری 8:30 الی 17 پنج شنبه ها 14 هستش :)) یعنی 45 ساعت در هفته :))) - تایم نهار 30 مین هست که باید هر کسی سر میز خودش نهارو بخوره و با کسی حرف نزنه!!! - هیچ تکنلوژی در شرکت وجود نداره و همه چی به صورت کاملا سنتی پیش میره. - مدیر عامل رسما هیچ کاره هستش و مدیر اجرایی در همه پوزیشن ها حضور داره و تصمیم گیرنده اخر هستش. - در صورت عدم تمایل به همکاری شرکت با شما یک شبه این تصمیم گرفته میشه و روزی که صلاح بدونن بتون میگن و هرچقد تلاش کنین دلیل اون مشخص شه با بهونه های مثل سرم درد میکنه یا یه تایم دیگه صحبت کنیم جوابتون رو میدن. - در مورد اضافه کار پاداش یا حقوقی دریافت نمیکنین اما انتظار دارن که بیشتر از ساعت اداری حضور داشته باشین. - جلسه های که رسما هیچ بازده ای نداره زیاد برگذار میشه چون شرکت سلیقه هستش که در نهایت یک نفر با میل خودش تصمیم میگیرن.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰