ویکی‌تجربهجستجو
تایگر
تجربهٔ کاری۲۳ خرداد ۱۴۰۵

Cto طبقه چهارم

تجربهٔ کاری Cto طبقه چهارم در تایگر — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· Cto طبقه چهارم

من اصلا کاری به خوب و بد بودن شرکت ندارم ولی روی صحبتم با اون عزیزی که نوشتن من cto طبقه ۴ به کافور نیاز دارم، گلم کاری انجام دادی هزینه اش رو ندادم ناراحتی؟ تماس بگیر حتما پرداخت میکنم از دلت در میارم اگه اذیت شدی، همه هم خوب منو می‌شناسی، من مثل بقیه نیستم، شماره منم دارید تماس بگیر حتما با هم صحبت کنیم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

تایگر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·گایشگر وفایی و همسرش به علاوه CTO طبقه چهارم
۱.۰
گایشگر وفایی و همسرش به علاوه CTO طبقه چهارم

من فقط اومدم یه سلامی به وفایی چاه توالتی و بابای فسیل مغزش بکنم که انگار همین الان از گله خوکا با زن وا رفتش فرار کرده و شرکت زده، دیدی دنیا چقدر خوبه وفایی؟ یادته منو کشوندی تو دفترت و برای کامنتی که اینجا گذاشته بودم دست به یقه شدی باهام؟ اخی حالا هرگهی دوست داری تناول کن :))))) یه بادی اسپلش هم بخرید لطفا چون بوی سگ میدید خانوادتا. سپاس

تایگر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فروش
۱.۰
مصاحبه کارشناس فروش

بدترین شرکتی بود که تا حالا دیدم اول که نیم ساعت منتظر شدم تا بگن کجا برم بعد یه آقایی که خودشون میگفتن مدیر فروش هستن اصلا نمیدونستن برای این عنوان شغلی درخواست همکاری دادن گفتن شما اشتباه اومدین بعد از دیدن سایت و چک کردن درخواست تازه فهمیدن که نه درسته ولی ایشون بی اطلاع هستن کل مصاحبه ۵ دقیقه هم نشد.من نمیدونم چرا آخه باید توو این شرایط کرونا انقد یه شرکت بی برنامه و نا هماهنگ باشه که برای سلامتی و وقت آدما ارزش قائل نباشن این آقا حتی نمی‌دونست درون سازمانشون چه خبر هست .این همه راه منو کشوندن. من شاغل بودم مجبور بودم مرخصی بگیرم.وقت و هزینه و انرژی و خطر کرونا آخرم رفتنم بی نتیجه بود. بعد هم کلا معلوم شد اون آقا اصلا مدیر فروش نبودن دروغ گفته بودن مدیر امور اداری هستن که همه کارای شرکت با ایشونه ۵ دقیقه کلا زمان مصاحبه من بود که ۳ دقیقه با تلفن با همکاراشون حرف زدن. یعنی شرکت با ۳ نفر پرسنل خیلی رفتارشون حرفه ای تر و مناسب تره تا این شرکت که به قول خودشون بزرگه و جز برترین ها .

تایگر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر فنی تولید نرم افزار
۱.۰
مصاحبه مدیر فنی تولید نرم افزار

اولین نکته منفی جمع کردن تعداد زیادی کارجو برای فیلدهای مختلف شغلی در یک ساعت در اتاق کنفرانس کوچک شرکت آنهم در این شرایط کرونا بطوریکه جا نبود و دوستان کارجوی جدیدتر نزدیک منشی ایستاده بودند! متاسفانه اینهمه کارجو تا چهل دقیقه منتظر بودند تا اولین فرد صدا زده شود! بعد یک گپ در حد کجا بودی چه کردی و پنج دقیقه برای هر کارجو و خداحافظ تماس میگیریم! در کل عده زیادی را فراخوانده و سر کار گذاشته بودند

تایگر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۱.۰
کارمند

در سالگرد خروجم از این خراب شده میخوام بگم لطفا به منشی پیزوری و سگ مدیریت که مثلا مدیر محصول شده بیشتر حقوق بدید که بتونه برای خودش غذا تهیه کنه و کم تر گه بقیه پرسنل و بخوره یخورده هم کافور بریزید داخل قوری طبقه چهارم، جناب مثلا “CTO” به شدت بهش نیاز دارند و میخوام به کسانی که از ترس شکایت از این خراب شده خارج نمیشن بگم خیالتون راحت جناب مدیریت فقط هارت و پورتش زیاده و هیچ غلطی نمیتونه بکنه(به چشم خودم دیدم) در ضمن به هیچ عنوان سمت این خراب شده نرید با تشکر

تایگر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

اسمش‌ شرکته ولی شما بگید خانه‌ ی دیکتاتوری وفایی و خانواده در‌ راس ام پدر پیر و خرفت خانواده قرارداره که بخاطره سنش مغزش پردازش نمیکنه کار‌کنه ولی‌ تامیتونه سرک میکشه تو کاره بقیه که بگه منم هستم. مثلا دارید کار میکنید و تمرکز کردید وارد میشه و سلام کردن (مگه دکتر‌ حسابی آخه تو پیرمرد پر حاشیه؟؟؟) یا میاد بالا بهت گیر میده چرا الان داری سیگار میکشی و سره کارت نیستی و تحقیر پشت تحقیر و مقایسه با نیروهای چینی و ژاپنی که اونا ۱۰ ساعت کار میکنن و فقط ده دقیقه ناهار میخورن و ادامه ی کار. اگه انقد نیروی چینی دوست داری از اونور بیار خب. آهان حواسم نبود باید به دلار حقوق بدید و شما همین ریالشم تو چندین پارت میدین همونم سره تاخیر و سیگار و پوشش و رفتن به دستشویی فلان طبقه و غیره کلی ازش کسر میکنید و در آخر کارمند ی چیزی ام بهتون بدهکار میشه‌. بی منطق ترین آدم شرکت همین ایشونه. حالا میرسیم به پسرناخلف خانواده کسی که فقط بلده صدا ببره بالا و پشت دوربین بشینه رصد کنه و از پدرش تو سری بخوره که چرا شرکت خوب مدیریت نمیکنه دوستان اینا از قانون همه چیزایی ک به نفعشونه تاکید دارن و چیزایی که به ضررشونه رو دور انداختن بطور مثال مرخصی ۲/۵ روزتون درماه شما فقط ۲روز دارید که همونم باید از ۴۵نفر امضا و اثرانگشت بگیرید و اگر والاحضرت اجازه دادن بعد تشیف ببرید(اینم درنظربگیرید مرخصی ام باشید همچنان تماس کاری باهاتون گرفته میشه) تاخیر بیش ازیکساعت ضریب بشدت بالایی میگیره مثلا یکی از بچه ها یهو ۳۴ ساعت تاخیر و ۳تومن کسراز حقوق خورد الان ک نزدیک عید مراقب رفتارتون باشید چون کوچیک ترین اشتباهی میتونه باعث این شه که عیدی و حقوق به شما داده نشه اما بعده عید که موقع بستن قرارداد جدید همگی فرشته مهربون میشن و به مدت دوالی سه هفته شرکت ایده آل میشه و بعد روز از نو اب و چایی و سرویس بهداشتی حداقل امکاناتی که هرشرکتی بی منت داره ولی این خراب شده کلا دوسه تا آبسردکن داره که سالهاست فقط تانکر آب از شیر پر میکنن و سالی یه بار نمیرن از بیرون بخرن چایی ساعت ۱۰صبح دم میشه و تا عصر رو تفاله ها آب ریخته میشه. اینم بدونید که اشغال ترین چایی که اصن تو عمرتون ندیدو میخرن و همونم زحمت نمیکشن عین آدمیزاد هروقت تموم شد دم کنن سرویس بهداشتی بوی تعفن میده و یه روز درمیون چاه گرفته میشه و مثل دزدا یواشکی بایدبرید طبقات دیگه و همسر مدیریت که بشه مدیرمنابع انسانی ببینه جر واجرتون میکنه عمر عزیزتونو اینجا هدر ندید

تایگر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

پیامها رو میخوندم اینجا تا به حال ندیدم کسی اشاره کنه که اینترنت همیشه ملی هست توی تایگر :))) در واقع اومدن یک سیستم درون شرکتی درست کردن که فقط سایت هایی که اجازه میدن رو بتونی باز کنی. به دو روش این کار رو میکنن. یک اینکه یک مرورگر خودشون نوشتن که توش دسترسی همه سایتها بسته است مگر اینکه ازشون بخوای یک سایت خاص رو دسترسی بدن بر حسب نوع کارت، و دو اینکه یه افزونه برای گوگل کروم نوشتن که اون هم همین کارو میکنه. ضمنا علاوه بر این که میتونن دسترسی شما رو محدود کنن میتونن لاگ اون مرورگر و افزونه رو هم چک کنن و ببینن توی چه سایتهایی رفتی و بازخواستت کنن. جالبه نه؟ خلاصه اگه میخوای هر روز اینترنتت ملی باشه حتماااااا برو در تایگر استخدام شو.