ویکی‌تجربهجستجو
تجارت الکترونیک امن موج
تجربهٔ کاری۲۵ مهر ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در تجارت الکترونیک امن موج — امتیاز ۴.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).

۴.۰· تخصص مخفی

محیط موج بسیار صمیمی و دوستانه هست همه بچه ها مسئولیت کار های خودشون رو به عهده میگیرند و به نحو احسنت انجام میدهند همه برای پیشرفت به هم کمک میکنند مدیران رفتار درست و حرفه ای دارند

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

تجارت الکترونیک امن موج
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۲.۰

برای افراد با سابقه کم که برنامه ای برای آینده ندارن و فقط قصد دارن جایی مشغول به کار بشن میتونه خوب باشه اما اگر قصد دارید پیشرفتی نداشته باشید و در یک شرکت شبه‌دولتی با حقوق کم مشغول به کار بشید بهترین انتخاب هست. شما در این شرکت سنوات ندارید، حقوق ها طبق قولشون تا 15 هر ماه پرداخت میشه که گاها تا 20ام هم رسیده. اگر قصد قطع همکاری زودتر از موعد پایان قرارداد رو داشته باشید عیدی به شما تعلق نمیگیره، باید 2 ماه زودتر اعلام کنید، از مرخصی ها نمیتونید استفاده کنید و مرخصی های شما تایید نمیشه. همچنین کارفرما میتونه 20% کل مبلغی که از ابتدای قرارداد به شما پرداخت کرده رو از شما بگیره.

تجارت الکترونیک امن موج
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۲.۰

پایه حقوق کم و هرکسی هرکاری دلش خواست بدون هماهنگی با مسئول اون بخش انجام میده. محیط صمیمی داره ولی کارها بشدت بی برنامه هست و تعداد پروژه های زیادی رو بدون برنامه ریزی هندل میکنن. یهو ساعت 6 عصر میگن فردا ساعت 9 صبح دمو هست و یسری فیچر باید اضافه بشه. در رابطه با حقوق هیچ برنامه ای از نظر سطح بندی اشخاص ندارن و به یکی که سابقه کار زیاد با تخصص زیاد و علم بیشتر داره همون قدر حقوق داده میشه که به یک نفر در حال آموزش هست. معمولا به خانوم ها حقوق کمتر میده حتی اگه لول خیلی بالایی هم داشته باشن. سنوات ندارن ، اگه زودتر از قرارداد استعفا بدی هم هیچی بهت تعلق نمیگیره

تجارت الکترونیک امن موج
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۴.۰
تخصص مخفی

خیلی شرکت خوبیه و امکان پیشرفت زیادی تو این مجموعه هست و همه خیلی گرم و دوستانه برخورد میکنن مدیریت خیلی خوبی داره و پروژه های مختلفی رو میتونید تجربه کنید و تجربه بگیرید