تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در تحلیلگر امید — امتیاز ۲.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).
مدیریت به شدت بی تجربه و بی ثباتی داره و نمیتونین روی هیچ حرفی حساب کنید. تعداد خروجی بالایی داره و مدام افرادی میان و میرن. شرکت به صورت خانوادگی اداره میشه. شعارزدگی وجود داره. جای راحتی برای کار نیست.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بعد از ارسال رزومه خیلی سریع با من تماس گرفته شد برای هماهنگی جلسه مصاحبه ۲ تاریخ وساعت رو پیشنهاد دادند و امکان پیشنهاد دیگه رو هم برای من قرار دادند جلسه اول با سرپرست تیم برگزار شد و در مورد سوابق کاری من سوال شد ، من توضیحات لازم رو دادم ، بطور کلی صحبت دوستانه ای داشتیم بدون استرس و سنگینی بعد کارشناس منابع انسانی اومدن و در مورد شرکت و عملکردشون توضیح دادن در جلسه دوم با مدیر فنی جلسه دوستانه ای داشتم و یه نظر تحلیلی در مورد سوابق خودم و آینده مسیر شغلیم بهم داده شد و در مورد تکنولوژی های روز صحبت کردیم ، بعد باز با همکاران منابع انسانی جلسه داشتیم و براورد حقوقی شون رو اعلام و نظر من رو پرسیدن و قرار شد بعد از جمع بندی پیشنهاد شون رو برام ارسال کنند همه چیز دوستانه و مهربانانه پیش رفت و امروز روز اول کاری من در این شرکت هست 🙂