مصاحبه DevOps
تجربهٔ کاری مصاحبه DevOps در تحلیلگر امید — امتیاز ۱.۰ از ۵.
بعد از ارسال رزومه خیلی سریع با من تماس گرفته شد برای هماهنگی جلسه مصاحبه ۲ تاریخ وساعت رو پیشنهاد دادند و امکان پیشنهاد دیگه رو هم برای من قرار دادند جلسه اول با سرپرست تیم برگزار شد و در مورد سوابق کاری من سوال شد ، من توضیحات لازم رو دادم ، بطور کلی صحبت دوستانه ای داشتیم بدون استرس و سنگینی بعد کارشناس منابع انسانی اومدن و در مورد شرکت و عملکردشون توضیح دادن در جلسه دوم با مدیر فنی جلسه دوستانه ای داشتم و یه نظر تحلیلی در مورد سوابق خودم و آینده مسیر شغلیم بهم داده شد و در مورد تکنولوژی های روز صحبت کردیم ، بعد باز با همکاران منابع انسانی جلسه داشتیم و براورد حقوقی شون رو اعلام و نظر من رو پرسیدن و قرار شد بعد از جمع بندی پیشنهاد شون رو برام ارسال کنند همه چیز دوستانه و مهربانانه پیش رفت و امروز روز اول کاری من در این شرکت هست 🙂
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
مدیریت به شدت بی تجربه و بی ثباتی داره و نمیتونین روی هیچ حرفی حساب کنید. تعداد خروجی بالایی داره و مدام افرادی میان و میرن. شرکت به صورت خانوادگی اداره میشه. شعارزدگی وجود داره. جای راحتی برای کار نیست.