تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در تراشه سبز تهران — امتیاز ۲.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۸).
سال های زیادی در این شرکت کار کردم و تنها چیزی که از دو سال پیش در این شرکت قابل پیشرفت بود سؤ مدیریت، افترا، بی اعتمادی بین افراد و تمام چیزهای بدی بوده که حتی با یه غریبه توی خیابون هم تجربش نمیکنید. وقتی حرف از سؤ میدیرت زده میشه اینجا فقط منظور مدیریت ارشد نیست، بلکه مدیران میانی و حتی سرپرستان هم به همین شکل از بالا و از فرهنگ بد سازمانی الگو میگیرند و این باعث میشه تا احساس صمیمت بین کارمندان روز به روز بدتر بشه و جاشو بی اعتمادی بگیره، و همه میدونیم که زندگی توی یه همچین محیطی چقدر میتونه روی مابقی ساعات روز که بیرون و در کنار خانواده هستی تاثیر گذار باشه.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بدترین تجربه کاری عمرم بود.حتی اگه در به در دنبال کار هستین همچین جایی رو برای کار انتخاب نکنین.من دو سال از عمرمو تو این خراب شده حروم کردم.نه چیزی به دانشم اضافه شد نه پول درست و حسابی ای بهم دادن.همیشه هم تو پرداخت حقوق تاخیر داشتن.موقع بیمه رد کردن هم حقوق واقعی رو نمی زدن.یه عدد الکی حدود یک سوم حقوق رو در نظر میگرفتن.واقعا محیط مسمومی داشت همه در حال زیرآب زنی و ارتقا با چاپلوسی!یه شرکت رانتی که معلوم نبود دقیقا چه میکنه و چجوری با این همه رانت نمیتونه حقوق پرسنلش رو بده!مدیر عاملش ماه محرم نذری دادنش به راه بود ولی ابایی نداشت که حقتو بخوره و حقوقتو نده.تقریبا میشه گفت هیچ مزایایی نداشت.بیمه و بیمه تکمیلی داشت و اینکه به بقیه میتونستی بگی مشغول به کارم!
چند سال از بهترین دوران عمرم رو تو این شرکت بودم که واقعا تباه شد نه جای پیشرفتی هست و نه چیز جدیدی یاد گرفتم حقوقش هم فک کنم از جمله پایین ترین ها تو تهران باشه البته حقوق مدیرا بالاس و میانگین رو میکشه بالا ولی بقیه چیزی نمیگیرن این سالها رو رو هرچی وقت میذاشتم الان استادش شده بودم واقعا